טיול מיני איטליה בסוכות 16-22.10.24

יום כייף והכרויות בכינרת שבת 31.08.24
24 באוגוסט 2024
טיול למונטנגרו בראש השנה 2-6.10.24
29 באוגוסט 2024

קהל יעד:

לקהל הרחב

עלות:

1499 $

תאריך יציאה:

16.10.24

תאריך חזרה:

22.10.24

אודות הטיול

איטליה, היעד הפופולרי ביותר באירופה מזמינה את המטייל לאינסוף מקומות ואטרקציות שפזורים בה. בטיולנו ננסה לגעת במגוון המקומות שיש בה. סמטאות ונציה וגשריה, אגם גארדה הגדול באגמי איטליה, ורונה עיר האהבה, מחוז אמיליה רומאנה - מעוז האוכל האיטלקי והקלסיקה של אירופה – העיר פירנצה - שמלבד יופייה הייתה כה חשובה לרנסנס ולהתפתחות העולם המערבי אחרי ימי הביניים. מטוסקנה וגבעותיה הקסומות ועד רומא עיר הנצח – נטעם את מה שיש לאיטליה להציע.

תאריך יציאה: יום ד' 16.10 המראה: 06:00 נחיתה: 08:50

תאריך חזרה: יום ג' 22.10 המראה: 21:50 נחיתה: 02:10

יום 1 - תל אביב - ונציה
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לונציה. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נבקר בעיר ששמה הולך לפניה כיפה והרומנטית שבערי העולם – ונציה. העיר בנויה ברוב פאר והדר בין תעלות מים ובמשך שנים הייתה למעצמה אירופאית וים תיכונית אשר ספגה השפעות תרבותיות רבות, הניכרות היטב בכל אחת משכיות החמדה הממלאות אותה. נשוט לכיוון בית העיריה ומשם נמשיך בהליכה אל הגטו של ונציה - הגטו היהודי הראשון בעולם. נצעד בין סמטאות העיר והתעלות הרבות, נחצה גשרים ונראה את גשר הריאלטו המפורסם. נגיע אל כיכר סאן מרקו, נתרשם מאומנות ואדריכלות הרנסנס ונראה את ארמון הדודג'ים ואת הכנסייה הביזנטית. בתום הסיור נסע למלוננו באזור.
יום 2 - אגם גארדה - ורונה
את היום נקדיש לסיור באגם הגדול בצפון איטליה – אגם גארדה (Lago di Garda). מסביב לאגם פזורות עיירות רבות שכל אחת מהן היא חוויה בפני עצמה. ניסע בדרך היפה על שפת האגם כשאת הדרך ילווה נוף מרשים של הרים עצומים והאגם הקסום. נעצור לתצפית ולביקור באחת מעיירות השוכנות לגדת האגם וגם לביקור "בבירה" של האגם ריבה דל גארדה, עיירת הנופש היפהפיה. המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לשייט מענג באגם גארדה. נעצור לביקור במפלי ורונה, הניטחים מגובה של 100 מטר דרך מערה ונתרשם מיופיים המיוחד. נמשיך לכיוון העיר ורונה (Verona), עירם של רומיאו ויוליה אשר סיפור אהבתם הבלתי נשכח ממחזהו של שייקספיר, העניק לעיר את פרסומה הרב. עם הגעתינו לעיר, נסייר בכיכר המרכזית, נראה את הארנה ונבקר בביתה של יוליה שם נראה את המרפסת המפורסמת. בתום היום הנפלא נחזור למלוננו.
יום 3 - מודנה - בולוניה - טוסקנה
לאחר ארוחת הבוקר נשים פעמינו אל חבל אמיליה רומאנה שמוכר לאיטלקים כ"איטליה השבעה". חבל ארץ ששמו יצא למרחוק בשל המאכלים והקולינריה הייחודית לו (מכירים ספגטי בולונז?....). נתחיל את סיורנו מודנה נתחיל את סייורנו בעיר מודנה הבירה העולמית לייצור החומץ הבלסמי המפורסם שלה וגם בירת גבינת הפרמג:אנו יחד עם שכנתה העיר פארמה. נסייר בעיר העתיקה ונרטה את ארמון הדוכס שהפכה להיות אקדמייה צבאית מפורסמת,נבקר בגטו היהודי ונראה את בית הכנסת המרשים הסמוך לקתדרלת העיר המפורסמת במגדל הפעמונים היפה ומפורסם באיטליה טורה גירלנדינה. בסיום ניסע מזרחה לעיר בולוניה. נזאת . העיר המיוחדת והדעתנית ביותר באיטליה נעבור דרך מזרקת נפטון , כנסיית פטרוניוס הקדוש שמאחוריה האוניברסיטה המפורסמת של בולוניה. נמשיך אל שוק האוכל ומשם אל מגדלי הדואו טורה הייחודיים – סימלה של בולוניה. ניסע דרומה לבית המלון שלנו באזור טוסקנה.
יום 4 - פירנצה - פיזה
לאחר ארוחת הבוקר נתחיל את סיורנו בעיר פירנצה (Firenze), בירת האומנות והרנסנס. נסייר בכיכר הדואומו, בה הכנסייה השנייה בגודלה באיטליה. נראה את בית הטבילה ובו יצירת האומנות "דלתות גן העדן" ונתפעל ממגדל הפעמונים של ג`וטו. נטייל ברחובות העיר אל כיכר הסניורה, מוזיאון פתוח ובה יצירות של אמנים מפורסמים. נמשיך את סיורנו בהליכה ברחובות ההדורים של העיר, שהינם סמל לאומנות המופלאה של תקופת הרנסנס באיטליה. בתום הסיור בפירנצה ניסע לפיזה לאחד האתרים המפורסמים בעולם – המגדל הנטוי – בכיכר הניסים – קמפו דה מירקולה. האתר הייחודי , שמבוסס על שגיאה קונסטרוקטיבית , מושך אליו מדי שנה אלפי תיירים מרחבי העולם. בתום הסיור, נחזור למלוננו
יום 5 - סן ג`ימיניאנו - סיינה
לאחר ארוחת הבוקר, ניסע דרומה לאורך הנופים היפים של חבל טוסקנה ונבקר בעיירה סן ג`ימיניאנו (San Gimignano), השוכנת על ראש הגבעה באזור קיאנטי, המפורסם בתוצרת היין והכרמים שלו. נטייל בסמטאות העיירה, בין המגדלים התמירים ונצפה על הנוף המרהיב סביבינו. נמשיך במסענו לסיינה (Siena) הבולטת בגגותיה האדומים המעטרים שלוש גבעות עגלגלות. העיר משקיפה על שני עמקים פוריים, בהם שתולים גפנים, עצי זית כסופי עלים וגידולי שדה שונים. בין חומותיה מסתתרים אוצרות אמנות ותרבות מרובים. נראה את הדואומו המפורסם וכיכר דל קאמפו מהיפות באירופה ומפורסמת במרוץ הפאליו הנערך בה, פעמים בשנה. ניסע דרומה למלוננו חבל אומבריה.
יום 6 - אסיזי , אורבייטו , רומא
לאחר ארוחת הבוקר ניסע לאסיזי המפורסמת בזכות היותה מקום הולדתם של פרנציסקוס הקדוש מאסיזי, שייסד את מסדר הפרנציסקנים בעיר ב-1208, ושל קלרה הקדושה. אסיזי היא עיר חשובה במיוחד בנצרות הקתולית ומושכת אליה מיליוני תיירים וצליינים מדי שנה. כמו כן אסיזי תיזכר לעד כעיר שארבע מתושביה זכו לאות חסיד אומות עולם על פעילותם להצלת היהודים בזמן השואה.כנסיותיה המפוארות ומרקמה העירוני של אסיזי הוכרזו כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. נעבור דרך הבזיליקה של פרנציסקוס , הפורום הרומאי ומקדש מינרווה ומצודת רוקה מאג'ורה. נמשיך אל העיירה הקסומה אורבייטו הבנויה על פסגת הר געש כבוי . נצפה בחזית של הקתדרלה – שיש האומרים שזו הפסאדה הכנסייתית המרהיבה ביותר בעולם. נצפה אל ארמון האפיפיורים , נטייל בסמטאות העיירה הקסומה ונעבור דרך באר פטריציו – שם נשמע את סיפורה. נמשיך למלוננו באזור רומא. המעוניינים , בתוספת תשלום , יוכלו לצאת לסיור לילה קסום – "הכיכרות המוארות של רומא".
יום 7 - רומא וקריית הוותיקן - תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון נצא אל העיר לסיור פנורמי במהלכו נצפה בקולוסיאום, האמפיתאטרון הגדול בעולם, שניצב על תילו קרוב לאלפיים שנה. נסייר בכיכרות הנאות של העיר, כמו פיאצה נבונה ובה פסל 4 הנהרות, נגיע אל מזרקת המשאלות, אליה נוכל להטיל מטבע בתקווה לחזור ולשוב לרומא המופלאה. נמשיך לביקור בקרית הוותיקן, מקום מושבו של הכס הקדוש ושל האפיפיור נתרשם מהכיכר המפוארת בעיצובו של ברניני, בלב הוותיקן . בתום הסיור נסע לשדה התעופה לטיסה ישירה לתל אביב. הערה: תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה. הערות: • תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה

עלות:

1499 $ לאדם בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת 250 $ לאדם בחדר יחיד

הטיול כולל:

  • טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב – ונציה-רומא-תל אביב

  • אוטובוס תיירים נוח וממוזג

  • לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

  • מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

  • כלכלה:לינה וארוחת בוקר

  • כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

  • טיפ לנהג

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון(

סבלות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 5 אירו לאדם ליום(

פרטי טיסה

יציאה: תל אביב -ונציה

06:00

יום ד' 16.10
תל אביב (TLV)

08:50

יום ג' 15.10
ונציה
 

חזרה:רומא- תל אביב

21:50

יום ג' 22.10
רומא

02:10

יום ג' 22.10
תל אביב (TLV)
 

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

הערות נוספות:

הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)

הטיול מאורגן ומנוהל ע"י חברת "אשת טורס " ובאחריותה, התשלום יועבר ישירות לחברת "אשת טורס"

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!


חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי תשלום:

  1. התשלום יבוצע במלואו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום על פי אשת.
  2. מ-2 תשלומים ומעלה תגבה ריבית (קרדיט) ע"פ אשת.
  3. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

תנאי ביטול:

  1. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 30 יום לפני הטיסה 50 $ דמי ביטול .
  2. מ- 30 יום ועד 21 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 20% מערך העסקה.
  3. מ- 21 ימים ועד 14 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 50% מערך העסקה.
  4. מ  14 ימים ועד 7ימים לפני הטיסה   – דמי ביטול בשיעור 75% מערך העסקה.
  5. מ7 ימים ועד מועד הטיסה - דמי ביטול בשיעור של 100% מערך העיסקה .

 

ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב בלבד! ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע.

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל.

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! יש לעשות ביטוח ביטול טיסה מרגע אישור ההרשמה
  • חיסונים-יש לבדוק צורך בחיסונים בלשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריך
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דוקא פו"פ)
  • בטיול ישולבו טיולי בחירה בתשלום נוסף (למעוניינים)
  • חברת אשת טורס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר הטיול בכל עת!מחיר הטיול הסופי ייקבע בזמן חיוב כרטיס האשראי
  • אישור הרשמה סופי מותנה בקבלת חשבונית/קבלה מחברת הנסיעות
  • הטיול אינו מתאים לשומרי שבת
  • חובה לדווח על כל בעיה בריאותית.
  •  
השתתפתי כבר בנופשון / טיול של עופרים בארץ או בחו''ל.
 

    תאריך לידה:

    מין: זכרנקבה

    שומר שבת: כןלא

    אני מאשר לשלוח עדכונים במייל מעת לעת.
    אני מאשר לשלוח עדכונים ב SMS מעת לעת.

    הרשמה לטיול היא רק לאחר אישור טלפוני וחיוב האשראי.

      שם משפחה:

      שם פרטי:

      טלפון:

      נייד:

      תאריך לידה:

      דואר אלקטרוני:

      Call Now Button