ראיון עם עופר בן דוד -מנהל חברת עופרים - עופרים

ראיון עם עופר בן דוד -מנהל חברת עופרים

הכרויות חינם
9 ביולי 2016
דרושים צעירים וצעירות בגילאי 25-35 לעבודה רווחית ומהנה
9 ביולי 2016

ראיון עם עופר (פורסם באתר פופ-פנאי)

את חברת עופרים הקמתי בשנת 2000 ,רציתי להכיר בת זוג הייתי אז רווק אקדמאי ,תואר ראשון בלימודי א”י ומורה דרך. החלטתי לשלב בין האהבה שלי לטיולים ובין הצורך למצוא אהבה.אני מאמין שאם אתה עושה משהו שאתה אוהב אתה גם תצליח.ככה הרווחתי מקום עבודה שבו אני עושה את מה שאני אוהב וכמובן אישה מדהימה.
חשוב לזכור ששנת 2000 הייתה בעידן אחר, היכולת להכיר הייתה מוגבלת יחסית לעולם של היום. תחשבו איך זה לעשות פגישה עיוורת כשאין טלפון נייד,מתקשרים לבית והאימא עונה…תחשבו שאין לכולכם מחשב ואתרי הכרויות לא קיימים. בעולם הזה העסק נולד והמטרה שלי הייתה לחבר בין אנשים כדי שיוכלו להכיר בדרך של טיול.
היום אני נשוי יש לי שתי בנות וקרוב ל-20,000 פנויים-פנויות הרשומים בעופרים.עובדתית כל פנוי עובר בעופרים לפחות פעם אחת.
בעולם של היום כשהמבחר כל כך גדול ויש אינסוף אפשרויות להכיר, לדעתי עדיין לצאת לטיול זאת הדרך הטובה ביותר. אתרי ההיכרויות הם דרך מצוינת וזמינה בכל שעות היממה, הם מצריכים השקעה מינימאלית ואנשים מדהימים נפסלים בגלל רושם ראשוני בלבד! אתה יכול להיות גבר מדהים אבל בתמונה באתר לבשת חולצה ירוקה …אתה עלול להיפסל…
לעומת זאת בטיולים חייבים להשקיע צריך לקום בבוקר ,בטיול אתה מתגלה באמת בלי המסכות ובלי האיפור. זה אולי מפחיד אבל אלה החיים האמתיים , כאן רואים מי עוזר , מי צוחק…. זה המקום הנכון לבחור מתוכו בן זוג אמיתי שמוכן להשקיע ולהתאמץ ובאמת רוצה להכיר. ולכן הטיולים תמיד מלאים ומכל טיול יוצאים לפחות 5 זוגות אם לא תנסו לא תדעו…
הטיולים מחולקים לפי קבוצות גיל –כל קבוצה מטיילת בנפרד, כל אחד יכול למצוא את קבוצת הגיל התאימה לו גם אם אתה בן 30 או בן 58. יש כמובן נופשים וטיולים לחו”ל. כל שבת יש פעילות והכל מופיע באתר עופרים טיולים.
בממוצע יש חתונה בחודש ,לא כולם מוכנים להצטלם ולא כולם מעדכנים אותי, באתר תוכלו לראות גם תמונות מחתונות.בחתונות שאליהם אני מוזמן אני מתרגש לראות את האמהות ואת השמחה שלהם , לראות את הדמעה בזווית העין.
ההצלחה הכי גדולה שלי עד היום היא שלנופש אילת הגיעו יחד אח ואחות שניהם הכירו בני זוג והתחתנו בתאריכים סמוכים.
הטיפ שלי להכרות : לך אחרי הלב שלך תעבוד במה שאתה אוהב, תבלה במקומות שאתה נהנה להיות בהם. תחיה את החיים שלך מתוך שמחה והנאה,בלי ציפיות אבל עם יעדים מוגדרים. צא לטייל עצם היציאה לטבע עושה טוב לראות נופים, לראות פריחות , לראות אנשים שמחים. תתמיד במה שאתה עושה באהבה .אל תמהר לפסול, בן הזוג נמצא אם רק תיתן לו הזדמנות.
בטיול עצמו תשתתף תציג את עצמך, דבר עם המטיילים האחרים. אם לא ראית את המיועד/ת בטיול הראשון….סבלנות -תהנה מהטיול. בטיול הבא יהיו אנשים חדשים, נופים אחרים והזדמנויות חדשות להכיר…