מסר מעורר מחשבה לסיום שנה ופתיחת שנה חדשה - עופרים

מסר מעורר מחשבה לסיום שנה ופתיחת שנה חדשה

הכרות וסטטיסטיקה
9 ביולי 2016
סיכום שנת 2013
9 ביולי 2016

מסר מעורר מחשבה לסיום שנה ופתיחת שנה חדשה

אם לאחרונה תיבת הדואר שלך מוצפת בהצעות לסדנאות, קורסים והדרכות וכולם מבטיחים ללמד אותך את הסודות שישנו את חייך ויביאו לך אושר וזוגיות.
ויש אפילו המגדילים לעשות ומבטיחים הצלחות פנומנאליות בין לילה ופתאום כולם שולחים וממליצים על אותו קורס ועל אותו מנחה נפלא .
בקיצור תרגילי המכירה שגורמים לנו להאמין שאנחנו מחמיצים משהו – שהנה הנה עוד קצת ידע עוד כמה לייקים והזוגיות תגיע.
אבל האם ידע זה מה שחסר לך? או שאולי עוד 53 חברים וירטואלים בפייס יעשו את ההבדל ?הרי היום אפשר לקבל את כל הידע על זוגיות ופיתוי באמצעות חיפוש מהיר בגוגל תגידו לי מה אתם רוצים לדעת ואתן לכם שלל מאמרים מקצועיים והכל בחינם .
מה שחסר זה לא ידע, או לייקים אלא בן/בת זוג או לפחות חבר אמיתי(אל דאגה, אני לא מתכוון בשלב זה לעבור לפרסום ).
כשאני פוגש אנשים שמשקיעים ימים ולילות בלימודים סדנאות והתקשרויות עקרות ברשתות החברתיות בתקווה שזה יביא להם את הגאולה אני מצטער על הזמן שחולף בלי לממש את הפוטנציאל שלהם.
האם זוהי גם תחושתך?
אם כן – זה הזמן לשינוי והצעד הראשון הוא לנטוש את תחום הנוחות של הישיבה מול המחשב ולעשות מעשה – לצאת החוצה, לנשום אוויר צח, להיפגש ולשוחח עם אנשים, להגיע לחברים חדשים אמיתיים לא וירטואליים, ליצור שיתופי פעולה חברתיים להרחיב מעגלים.
אין צורך להצטרף לקבוצה בשביל זה , גם לא להגיע לסדנאות, ואפילו לא למפגשי אימון למרות שזה יכול לעזור לפחות בשלבים הראשונים של השינוי.
פשוט צריך לעבור מדיבורים למעשים, מהיציע למגרש ולהתחיל לשחק – זה כיף, פתאום החיים יתמלאו אפשרויות , דלתות יתחילו להיפתח , אנרגיה חדשה תמלא אותך , והשינוי המיוחל יגיע.
אסור להמתין ולתת לפחד ולמעצורים ולנסיבות לנהל אותך , כדאי לעשות זאת היום, כל רגע שעובר בחיים לא יחזור – ועכשיו במיוחד לקראת השנה החדשה זה הזמן…

מאמר זה נכתב באהבה לכבוד סיום השנה האזרחית וסיום שנת הטיולים של עופרים .שנה מדהימה שבה פנויים רבים בחרו לצאת לטייל עם עופרים ולהכיר.

שנה שבה התחתנו 5 זוגות.

אני מאמין שבשנת 2018 יהיו 10 זוגות לפחות.אבל את הצעד הראשון לזוגיות צריך לעשות. וזה הרגע להתחיל 01/01/2018
בהצלחה לכולנו
עופר בן דוד