טיפים לנוסעים לפראג-מאמר - עופרים
האביב של פראג
8 ביוני 2017
טיול לצפון איטליה 4-10.7.17
10 ביוני 2017

טיפים לנוסעים לפראג

נחיתה בשדה התעופה

שדה התעופה בפראג מבלבל לכן אחרי הנחיתה יש לעקוב אחר השלטים ולהתכונן לצעידה ארוכה עד נקודת החתמת הדרכונים. התיקים עוברים שיקוף בירידה מהמטוס כל המאכלים מוחרמים כולל קופסאות שימורים. אסור להכניס סיגריות ומוטל מכס כבד!

נסיעה ברכבת התחתית

התחתית של פראג נוחה מאוד מהירה ושימושית יש מעט קוים מופרדים בצבעים רובם מתנקזים לתחנת המוזיאון (מוזיאון הטבע) בכיכר וצלב. מומלץ לקנות כרטיס במלון ולא להיתקע ללא כרטיס. הכרטיסים זולים מאוד כמו נסיעה בקו פנימי בארץ.

כייסים

פראג מלאה בכייסים יש להיזהר ולהשאיר בכספת במלון את הדרכון ואת רוב הכסף.

החלפת כספים

בכל מקום בעיר חנויות להחלפת כספים אבל השער משתנה ממקום למקום. אין קשר בין הרשום בחזית לבין השעה שמקבלים בפועל לכן חובה לשאול לפני שמשלמים מה השער. את השערים הגבוהים ביותר מקבלים באזור הפלציום.

עונה מומלצת

אנו ממליצים לנסוע באביב –אמצע אפריל עד אמצע מאי. ב-1 במאי חג האהבה הצ`כי. כל צ`כיה פורחת בעונה זו בורוד ולבן והעיר פראג מלאה בערוגות צבעונים פורחים. מזג האויר נעים ונוח ביום נעים בלילה קריר כמובן שיתכן גשם . חובה לבדוק תחזית מזג אויר.

אוכל

בפראג אפשר למצוא את כל סוגי האוכל כמו בישראל. אנו ממליצים על האוכל המקומי הכולל מנת גולש ותוספות של תפוחי אדמה בכל מיני צורות. מקמח תפוחי אדמה ועד תפוח אדמה צלוי. בירה-מגוון סוגי הבירה מרשים ורצוי לטעום מכל הסוגים.

מקומות טיול

באינטרנט ובספרי הטיולים יש פרוט רב על אתרים רבים בפראג ובסביבותיה אבל אסור לפספס את התצפית מראש המגדל האסטרונומי. אם יש זמן רצוי לבקר במוזיאון לטבע ובקרלו ויוארי ולסיום לראות את הסרט “החופשה האחרונה” הסרט צולם ברובו בקרלו ויוארי במלון פופ.