טיול למדריד 12-16.1.2020 - עופרים

טיול למדריד 12-16.1.2020

טיול לשבת: טיול לנחל בוקק וחוף ים המלח 30.11.19
15 בנובמבר 2019
טיול לשבת: עגורים פורחים 7.12.19
30 בנובמבר 2019

קהל יעד:

פנויים פנויות בכל הגילאים

עלות:

860 $

תאריך יציאה:

12.1.20

תאריך חזרה:

16.1.20

אודות הטיול

נצא למסע מרתק בליבה של ספרד, בירותיה העתיקות, ומרכזה התרבותי: טולדו, סגוביה ומדריד. ערים שניתן לחוש בהן את אלפי שנות ההיסטוריה, ואשר חלקים רבים בהן נשתמרו בצורה מעוררת השראה. נבקר בעיירות ציוריות בפרברי מדריד, ונחווה את האדריכלות הספרדית שמעמידה את עוצמת הטבע אל מול כוחו של האדם: טירות מחודדות על צוק מוקף נהר (טולדו וסגוביה); אמת המים העתיקה בסגוביה וארמון פאר מוקפי גני ענק (מדריד); נשמע על מלחמות הדת שבין נוצרים, מוסלמים ויהודים ונצא למסע מרגש ברבעים היהודים של טולדו וסגוביה- שמחד, זכו לפריחה בתור הזהב, ומאידך סבלו מפרעות, מהאינקויזיציה ומגירוש יהודי ספרד. כמובן שגם נותיר זמן פנוי לקניות בחנויות ובשווקים של מדריד התוססת.

יום 1 | תל אביב – מדריד
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה למדריד, הבירה התוססת של ספרד. לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה, נצא בנסיעה לבית המלון שלנו במדריד, בו נשהה בכל הלילות.
יום 2 | הכיכרות ההיסטוריות של מדריד העתיקה
נצא לסיור מיוחד אותו נקדיש לסיור רגלי בין הכיכרות היפות המעטרות את רחובות העיר, נתחיל בכיכר אספניה שם נראה את פסליהם של דון קישוט וגיבורי הספר. נצפה בפאלאסיו ריאל המפואר, הארמון הפעיל הגדול בעולם, שכיום משמש בעיקר לטקסים, ונטייל בגנים המטופחים הצמודים לו. בהמשך סיורנו נכנס (אם יתאפשר) לקתדרלת מדריד המפוארת. נבקר בשוק סן מיגל הססגוני והצבעוני ונותיר זמן פנוי לטעום את מיטב הקולינריה הספרדית בדוכני השוק. נתהלך במדרחובים עמוסים בחנויות עתיקות– הספר העתיק ביותר במדריד אליו מגיעים ידוענים וכדורגלנים רבים, והמסעדה העתיקה ביותר בעולם (1725). נמשיך לפלאסה מאיור, הכיכר התחומה ע"י מבנים מלכותיים ומרשימים ביופיים ומעוטרים בציורי פרסקאות. הכיכר שימשה בעברה כמקום הוצאה להורג בעבור האינקווזיציה. נסיים בכיכר פוארטה דל סול "שער השמש" והכיכר המרכזית של העיר שבה נמצאים: פסל סמל העיר– הדובה ועץ התות, ארמון הדואר העתיק עם מגדל השעון המפורסם, ומתחתיו ק"מ ה-0 של ספרד. נותיר זמן לטעום את המאכל המקומי- צ'ורוס בצ'קולטריה המפורסמת ביותר במדריד. לבסוף נצא לזמן חופשי בו נוכל לעשות קניות בשדרה המרכזית של החנויות, הגראן.
יום 3 | טולדו
ניסע דרומה לסיור בטולדו (Toledo) ששימשה כבירת ספרד לפני מדריד במשך כ-500 שנה, ואשר נבחרה כאתר מורשת עולמית של אונסקו, בשל אלפיים שנות ההיסטוריה שלה והסובלנות כלפי שלוש הדתות. נתחיל את טיולנו בעיר ברחובות עמוסים בסמליה של טולדו– המרציפן שהומצא בטולדו, והחרבות מפלדת טולדו, שנחשבו לבלתי מנוצחות. נתחיל את סיורנו בסמטאות הצרות של העיר שנשתמרה בצורה מעוררת התפעלות. נצפה בקתדרלת טולדו, הקתדרלה הראשית של ספרד, שנבנתה במשך 250 שנה, ונחשבת בכל העולם ליצירת מופת גותית. לאחר זמן חופשי בעיר, נבקר ברובע היהודי של העיר ("חודריה"). לאורך השנים היוותה העיר מוקד יהודי חשוב, הרב יוסף קארו, והמשורר יהודה הלוי נולדו בה; פעל מתוכה הרב אבן עזרא. תחילה נעבור ליד ביתו של יצחק אברבנל, ששימש כשר האוצר של פרננדו ואיזבלה למשך מספר שנים. נמשיך לביקור ב"בית הכנסת של שלוש הדתות" (אל-טרנזיטו), המשמש כיום כמוזיאון לתולדות יהודי ספרד. נעצור לתצפית מרהיבה מהצוק, ונחלוף על פני כנסיית לה בלנקה, שבעבר שימשה כבית כנסת אבן-שושן, ולמעשה הוא מבנה הבית כנסת העתיק ביותר באירופה שנשמר על תילו. נצא רגלית מהעיר דרך גשר סן-מרטין שנבנה בימי הביניים מעל נהר הטאחו (הנהר הארוך ביותר בחצי האי האיברי, והמקיף את הגבעה עליה ממוקמת טולדו משלושת צדדיה). נסיים בנסיעה לתצפית עוצרת נשימה על טולדו, וממנה נראה את מבצר ה"אלקזר" שארבעת מגדליו נראים מחלקים רבים בעיר. בשעות הערב, המעוניינים יוכלו להמשיך לבילוי ערב במדריד (בתוספת תשלום) – נשוטט בין הברים והפאבים, ונעצור לביקור באחד משווקי הטפאסים האופיינים לשכונה.
יום 4 | סגוביה
את היום נקדיש לעיר העתיקה והיפה סגוביה (Segovia), אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. נכנס לעיר ממש מתחת לקשתות באמת המים הרומאית השמורה ביותר בעולם, בת כ-2,200 שנה. נצעד ברחובות שקפאו בזמן. נטייל ברובע היהודי העתיק, נראה את ביתו של אברהם שניאור; ראש הקהילה היהודית, ושר האוצר של איזבלה ופרננדו. נמשיך בטיול ברובע, ונראה את המבנים שבהם שכנו בתי הכנסת. נסיים בכיכר מאיור, בה נמצאת כנסייה בה הוכתרה איזבלה; וכן קתדרלת סגוביה בת ה-500 שנה, הקתדרלה הגותית האחרונה באירופה, שבשל יופיה זכתה לכינוי "גבירת הקתדרלות הספרדיות". משם נאפשר זמן חופשי לכניסה לקתדרלה, לקניות או לאכול. המעוניינים יוכלו (בתוספת תשלום) לנסוע לגני ארמון הקיץ 'לה גראנחה', הנקראים גם גני ורסאי הספרדים, פרט לגודלם הייחודי (מעל 6 קמ"ר), הם נחשבים לאחד הגנים המוצלחים ביותר שעוצבו באירופה במאה ה-18. נחזור לסגוביה ונבקר באחת הטירות המפורסמות בעולם, האלקסאר, טירת אבן קסומה בת כ900 שנה, שנקראת "ספינה על צוק" בגלל צורתה המזכירה חרטום של ספינה. הטירה שימשה השראה לטירה של דיסני. נעבור בחדריה השונים של הטירה העמוסה באבירים, תקרות מהפנטות וריהוט מלכים מקורי ונערוך ממנה תצפית על חלקיה הנוספים של סגוביה; לבסוף נכנס למוזיאון כלי המלחמה העתיקים שבטירה.
יום 5 | אלקלה דה הנרס ← מדריד המלכותית
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נטייל בחלק המפואר של מדריד הנקרא 'מדריד של בית בורבון'; נתחיל בכיכר סיבלס, אחת הככרות שנחשבות לסמל מדריד, במרכזה פסל אלת הטבע רתומה למרכבת אריות. הכיכר מוקפת במבנים מפוארים: הבולט מכולם ארמון התקשורת המזכיר במראהו עוגת חתונה, ומשמש כיום גם כבית העירייה; משם נלך לכיכר העצמאות בו ניצב שער הנצחון, מונומנט גרניט מפואר בן 5 קשתות שבנה קרלוס השלישי במאה ה-18. נמשיך לפארק בואן רטירו ('מנוחה נעימה'); מתחם גנים מלכותיים שהוקם במאה ה-16; ריאה ירוקה שנקראת גם הסנטרל פארק של מדריד; בעבר היה ניתן להכנס אליו רק בלבוש מהודר. בפארק פינות מרגוע, אגם קטן עם סירות משוטים, טווסים וכל מה שצריך כדי לשכוח מהמולת העיר. בחלקו השני של היום, נצא לאלקלה דה הנרס (Alcalá de Henares), אחד מאתרי מורשת עולמית. נתחיל את ביקורנו בעיר בשער מדריד אשר נבנה במאה ה-18, והיווה אתר לצילומי סרטים וסדרות כגון ספרטקוס. נצפה על ארמון הארכיבישוף מטולדו, בארמון זה ישבו מלכים רבים, לרבות איזבלה ופרננדו, בו נולדה ביתם קתרין שהפכה למלכת אנגליה. ובו נפגשו לראשונה איזבלה וקולמבוס, במטרה לקבל מימון למסעותיו שבדיעבד גילו את אמריקה. נמשיך לאורך מדרחוב מאיור, הנחשב לרחוב השמור הארוך ביותר באירופה ומעוטר בעמודים שמוחזרו מהתקופה הרומית, אשר היווה לב הרובע היהודי השוקק. נראה את בית החולים הפעיל העתיק ביותר באירופה. נצפה בביתו של סרוונטס, מחבר "דון קישוט", המהווה מוזיאון לחיי התקופה ולחייו של הסופר הנערץ. נגיע לכיכר סרוונטס הרומנטית, שמהווה גם ביתם לאחד מריכוזי ציפורי החסידה הגדול באירופה. נאפשר זמן חופשי באחד מרבעי האוניברסיטה המהוללים בספרד. האוניברסיטה בעיר הפכה כבר במאה ה-16 לאחד ממרכזי ההשכלה של אירופה, ובה הודפסו לראשונה כל כתבי הקודש בארבע שפות במהדורה אחת. בתום הסיור, ניסע לשדה התעופה הבינלאומי של מדריד, לטיסה ישירה לתל אביב.

עלות:

860 $ ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

תוספת ליחיד: 220 $

המחיר כולל:

טיסות סדירות הלוך ושוב תל אביב - מדריד

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

טיפ למדריכים המקומיים

המחיר אינו כולל:

הוצאות אישיות.

ביטוח רפואי ומטען.

סיורי בחירה

מס לינה (במידה וקיים- תשלום ישירות בבית המלון)

סבלות

טיפ למדריך הישראלי

פרטי טיסה

יציאה: תל אביב -מדריד

17:15

יום א' 12.1.20
תל אביב (TLV)

21:45 (משוער)

יום א' 12.1.20
מדריד

 

 

חזרה: מדריד- תל אביב

22:55

יום ה' 16.1.20
מדריד

04:30 (משוער)

יום ו' 17.1.20
תל אביב (TLV)

 

 

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

הערות נוספות:

הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!


חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי תשלום:

  1. התשלום יבוצע במלואו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום על פי אשת.
  2. מ-2 תשלומים ומעלה תגבה ריבית (קרדיט) ע"פ אשת.
  3. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

תנאי ביטול:

  1. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 30 יום לפני הטיסה 50 $ דמי ביטול .
  2. מ- 30 יום ועד 21 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 20% מערך העסקה.
  3. מ- 21 ימים ועד 14 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 50% מערך העסקה.
  4. מ  14 ימים ועד 7ימים לפני הטיסה   – דמי ביטול בשיעור 75% מערך העסקה.
  5. מ7 ימים ועד מועד הטיסה - דמי ביטול בשיעור של 100% מערך העיסקה .

 

ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב בלבד! ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע.

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל.

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! יש לעשות ביטוח ביטול טיסה מרגע אישור ההרשמה
  • חיסונים-יש לבדוק צורך בחיסונים בלשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריך
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דוקא פו"פ)
  • בטיול ישולבו טיולי בחירה בתשלום נוסף (למעוניינים)
  • חברת אשת טורס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר הטיול בכל עת!מחיר הטיול הסופי ייקבע בזמן חיוב כרטיס האשראי
  • אישור הרשמה סופי מותנה בקבלת חשבונית/קבלה מחברת הנסיעות
  • הטיול אינו מתאים לשומרי שבת
השתתפתי כבר בנופשון / טיול של עופרים בארץ או בחו''ל.
 

תאריך לידה:

מין:  זכר נקבה

שומר שבת:  כן לא

 אני מאשר לשלוח עדכונים במייל מעת לעת.
 אני מאשר לשלוח עדכונים ב SMS מעת לעת.


הרשמה לטיול היא רק לאחר אישור טלפוני וחיוב האשראי.

שם משפחה:

שם פרטי:

טלפון:

נייד:

תאריך לידה:

דואר אלקטרוני: