חוויות מהנופש לאנטליה ספטמבר 2006 - עופרים
10 ביולי 2016
הטור של טל : מסיבת אביב 21/04/2005

חוויות מהנופש לאנטליה

נסעתי עם עופרים לנופש באנטליה הציפיות שלי לא היו גבוהות,רציתי חופשה מהנה אחרי תקופה ארוכה של עבודה קשה. עלינו בבוקר על הטיסה הג’מבו היה מלא עד אפס מקום. אחרי שעה ורבע נחתנו בשדה התעופה החדש של אנטליה. נסענו ישירות למלון הנופש לימק-לרה, סיפרו לי שהוא פועל החל מיוני 2006 והוא בסגנון יפני. הגענו למלון והדבר הראשון שעשינו …. ארוחת צהרים מדהימה עם כמויות אדירות של סלטים ,בשר ועוגות,מלצריות שלא מפסיקות לשאול אותנו מה תשתה ומוזגות בירה ללא הפסקה…
עלינו לחדרים החדרים ע-נ-ק-י-י-ם ומאובזרים ועל הקיר מסך פלזמה ענק!
האמת היא שהופתעתי וזאת היתה רק ההתחלה….ירדתי לבריכה הגדולה אחת מתוך 8 בריכות שיש במלון,מוסיקה התנגנה ברקע ו”תצוגת אופנה” של נשים מכל העולם קיבלה את פניי,לא רציתי לעזוב את הבריכה ואכן במשך הימים הבאים ביליתי ביום במשחקי שש-בש סוערים עם קוקטייל ביד ותחושת חופש אמיתית…. ובלילה רקדנו ללא הפסקה בדיסקוטק.
החברים מהקבוצה היו עסוקים ברפטינג,טיולי ג’יפים ומסאג’ים….
אני ניצלתי כל שנייה פנויה למילוי מצברים עד הפעם הבאה.