הנרקיסים פורחים חלק א' או דור ה-N אין - עופרים

הנרקיסים פורחים חלק א’ או דור ה-N אין

כיצד להתלבש לדייט?
9 ביולי 2016
הנרקיסים פורחים ומכירים חלק ב’ או מ-פנוי ל-תפוס
9 ביולי 2016

הנרקיסים פורחים או דור ה-N אין

מה הקשר בין הנרקיסים הפורחים לדור ה-N שאומרים עליו שהוא דור האין?
בני דור ה-N מוגדרים כבני הדור שנולדו בשנות ה-80 אל תוך עולם דיגיטלי אינטרנטי סלולרי.
הם מנהלים את חייהם באופן שונה מהדורות הקודמים, מחליפים עבודות ובני זוג יש להם מעט חברים אמיתיים ומאות חברים בפייס ומסתבר שהם הרבה יותר לבד. בעצם דור של אין זוגיות,אין אחריות, מסרבים להתבגר גם בגיל 30 וגם בגיל 40 ומעדיפים את חיי הרווקות.
חוקרים מכנים זאת :נרקיסיזם המוני” התזה פורסמה בספר “המגיפה הנרקיסיסטית” חיים בעידן המגיע לי (2009).

לפי המחקר התרבות המערבית היא חממה לנרקיסיזם עקב הדגשת החומרנות , התרופפות חיי הקהילה וקידוש האני והמגיע לי. לפי המחקר הפייסבוק מתחזה לכלי תקשורת עם “החברים” שלך אך בפועל הוא ערוץ משמעותי לטיפוח הנרקיסיזם. אתה מחוייב להציג את עצמך הצגה עצמית סלקטיבית מאוד.אפילו כשאתה מצטלם עוברת לך בראש השאלה איך תשתלב התמונה בפייס. אתה יוצא לדייט רק כדי לרוץ ולספר עשיתי,הייתי. מהפרופיל מצטייר עולם מופלא ומושלם שאתה מתחיל להאמין בו.

אנחנו אלופים בלדבר דרך הפייסבוק אבל איפה אנחנו באמת?
חברת עופרים טיולים מציעה דרך שלישית ,הזדמנות לשלב בין העולם הוירטואלי לעולם האמיתי. להכיר אנשים חדשים בתוך טיול, בלי לחץ של הסביבה להכיר. המפגש האישי האמיתי בלי מחיצות פותח ומזכיר לנו איך היינו פעם. בדיוק כמו שחיו לפני היות הפייס. אנשים קמו מוקדם בבוקר נחשפו לאור השמש ובילו בטבע. בשאתה במדבר בשקט המדהים פתאום אתה מגלה את עצמך, אין קליטה בנייד אתה יכול לקלוט מה קורה סביבך ופתאום לגלות נרקיסים בנחל אשלון(באמצע המדבר ימינה מדימונה). כן גם שם יש נרקיסים ,הם פורחים ויש להם ריח משכר.

אני מזמין אתכם לצאת מהשגרה ולעשות שינוי…קורים דברים מופלאים…שווה לנסות!
להתראות בטיול הבא…