האביב של פראג - עופרים
טיול להיות ראשון זה מחייב -סיור בראשל”צ והסביבה
7 ביוני 2017
טיפים לנוסעים לפראג-מאמר
9 ביוני 2017

האביב של פראג

לטייל בפראג זאת חוויה מדהימה. הזמן המומלץ לדעתי הוא טיול באביב מאמצע אפריל ועד אמצע מאי.
פראג מדהימה את פני המטייל מקבלים עצים עמוסי פריחה כל העיר צבועה לבן וורוד. בגינות הציבוריות ובגני הארמונות פורחים הציבעונים.
פראג הומה ביום ובלילה. ביום אסור להחמיץ את הסיור במרכז העיר מכיכר וצלב אל העיר העתיקה. ובעיר העתיקה כמובן סיור ברובע היהודי בין בתי הכנסת העתיקים. במצודה נסייר בין גנים וארמונות שכאילו נלקחו היישר מהאגדות. חגיגה לאוהבי ארכיטקטורה אי אפשר להישאר אדיש מבני ענק בכל הסגנונות גותי,רומנסקי וגם הסגנון האקלקטי. כנסיות , קתדרלות וארמונות ובכל שעה עגולה נאספים אלפים מול השעון האסטרונומי. למשקיעים שביננו מומלץ לעלות אל ראש המגדל ומשם הנוף עוצר נשימה.
ביקור בפראג הוא גם חגיגה לכל הפנויים והפנויות שביננו,הנשים בפראג נחשבות ליפות בעולם כשהולכים ברחוב מבינים למה. מרגישים כמו בערוץ האופנה אתה מוקף נשים יפיפיות מכל עבר. בלילה מבחר הבילויים הוא אדיר הזדמנות להכיר אנשים מכל העולם וכמובן הרבה ישראלים. בעיר העתיקה אינספור מסעדות, מועדונים, דנס-בארים ודיסקוטקים.
אם רוצים להכיר זה המקום רומנטי,צבעוני ומרשים עד שלא הגעתי לפראג פשוט לא הבנתי על מה מדברים ואחרי שביקרתי אני כבר מחכה לפעם הבאה.

מאת: עופר בן דוד מורה דרך ומומחה לטיולים בארץ ,מפעיל את “עופרים טיולים וארועים”-טיולים לפנויים ופנויות.