דרושים צעירים וצעירות בגילאי 25-35 לעבודה רווחית ומהנה - עופרים

דרושים צעירים וצעירות בגילאי 25-35 לעבודה רווחית ומהנה

ראיון עם עופר בן דוד -מנהל חברת עופרים
9 ביולי 2016
כיצד להתלבש לדייט?
9 ביולי 2016

דרושים צעירים וצעירות בגילאי 25-35 לעבודה רווחית ומהנה לפרטים קראו את המאמר:

בעיתון כלכליסט פורסם מאמר מרתק המאמר סיפר על מחקר שבו נבדקו העדפותיהם של נשים המבקשות תרומות זרע. 90% מהנשים חיפשו גבר צעיר אקדמאי מעל 1.85 מ’ בצבע עור בהיר, שיער בלונדיני ועיניים כחולות.
אם נולדת עם נתונים טבעיים כאלה סביר שמצבך מצויין אבל רובנו לא כאלה.
האם אנחנו אנשים פחות טובים? פחות מוצלחים או מוכשרים?
היום אם אתה צעיר בגילאי 25-35 אתה בעצם רק בתחילת הדרך המקצועית והזוגית שלך אבל כבן לדור ה-Y אתה מומחה בלמחוק (delete)כל דבר תוך 10 שניות. אם באתר הכרויות התמונה לא נראית לך אז היא נמחקת,יש לך 1000 חברים בפייס אבל אתה לבד, כל שנה אתה מחליף עבודה וכל חודשיים בת זוג.
אם הכותרת למעלה לא הייתה מושכת מספיק אז לא היית מגיע עד לכאן. אנחנו מחפשים את מי שכבר “התבגר” ומוכן לנסות דברים חדשים חוץ מלשבת מול המחשב.
מי שרוצה באמת לעבוד להתאמץ ולהצליח או כמו שנאמר “הזורעים בדמעה ברינה יקצורו”.
זוגיות טובה מאפשרת שיפור המצב הכלכלי ושיפור מצב הרוח, וכשאנחנו מרגישים טוב אנחנו מצליחים יותר וכדי להגיע לזוגיות כדאי לנסות דרך חדשה, לצאת מאזור הנוחות ולבוא לטייל, לעזוב את המחשב, לצאת אל הטבע –אנחנו עכשיו באביב. זה הזמן להכיר ולשנות סטטוס, זה הרגע לנסות דברים חדשים ,חוויות חדשות. בואו לטיול איתנו ותראו שיש חיים אחרי הפנטזיה. חבל להתעורר בגיל 40 ,אל תחפשו דוגמנים חפשו בני אדם בואו לטייל זה המקום למצוא את בן הזוג ואם לא מצאתם הפעם, בשבת הבאה יש עוד טיול. הטבע קורא לנו לצאת החוצה לאוויר הנקי והפורח.
זה הזמן להכיר וכשמכירים ויש זוגיות זה הרווח הענק!
מחכים לכם בעופרים www.ofarim.org.il
052-2945446