אריה ורונית 10.1.12 - עופרים

אריה ורונית 10.1.12

בחודש יוני יצאתי לנופש פנויים פנויות עם קבוצת עופרים לאילת, ביום שישי בצהרים קיבלתי טלפון, על הקו היה אריה "עופר תגיד לי מזל טוב הצעתי נישואים לרונית והיא הסכימה".

אלה הטלפונים שאני מאוד אוהב. ב- 10/01/12 חגגנו את החתונה של הזוג הנחמד הזה.

הסיפור שלהם מדהים,אריה נרשם בעופרים אי שם בנובמבר 2000 בשיחה הראשונה שלו הוא סיפר לי שהוא לבד בארץ ואוהב טיולים, אריה טייל איתנו לסירוגין מ-2002 ואפשר להגיד שהוא ועופרים גדלו ביחד.

אריה היה מגיע לטיולי הליכה ורק למסלולים חדשים שלא הכיר. הוא מאוד אוהב לטייל , תמיד הולך בצמוד אליי מכיר כל פרח ואם לא ידע, שאל אותי ללא הפסקה. בעיניי הוא ציוני אמיתי. בחור צעיר שעזב את הבית מרוסיה, עלה לארץ לבד ללא ההורים שירת בצבא כחייל בודד, למד תכנות מחשבים ובנה את עצמו בעצמו.

מהטיולים הוא אסף חברים רבים שהיו ממש כמו משפחה עבורו. לאורך השנים אריה נעלם מדי פעם שהיה בזוגיות אבל תמיד חזר הביתה לעופרים לטיולי הכרויות. אריה תמיד שיתף בחוויות שלו כעולה חדש .לאורך השנים אריה בילה איתנו ביותר מ- 30 טיולים.

ב- 22/01/11 בטיול פתיחת השנה יצאנו לטיול פריחת נרקיסים בדרום. לטיול הגיעה רונית זה היה הטיול הראשון שלה. בסבב שמות היא סיפרה שהיא מתכנתת מחשבים כמו אריה, כבר בטיול אריה התחבר לרונית אפשר להגיד שזאת הייתה "אהבה ממבט ראשון". שנה לאחר מכן חגגנו איתם חתונה שמחה ואינטימית.

אבא של אריה הגיע לחתונה מחו"ל וגם חברים ותיקים מעופרים. אריה סגר מעגל ... הבחור שהגיע לארץ לבד הקים משפחה.....

וכאן המקום לסיפור ההכרות והחתונה שלכם....

מהטיולים ועד החתונה

אריה בטיול נרקיסים 22.1.11

אריה בטיול נרקיסים 22.1.11

אריה בטיול נרקיסים 22.1.11

אריה בטיול נרקיסים 22.1.11

מזל טוב

מזל טוב

hatuna 025

מזל טוב!

hatuna 019

מזל טוב!

hatuna 008

מזל טוב!