איזה קינוחים וחטיפים יש בדרום אפריקה? - עופרים

איזה קינוחים וחטיפים יש בדרום אפריקה?

מה שותים בדרום אפריקה ?
11 בינואר 2018
הסודות של ראשון לציון NGATAPUWAE
12 בינואר 2018

איזה קינוחים וחטיפים יש בדרום אפריקה?

מומלץ לקרוא את הקטעים הקודמים על דרום אפריקה שכתבתי בעקבות טיול של עופרים ב 12.17

עוגות גבינה

הקינוח האולטימטיבי בדרום אפריקה לתיירים הוא עוגת גבינה. עוגות הגבינה של דרום אפריקה ידועות בכל העולם. בכל אזור המתכון שונה, אבל בסופו של דבר הטעם מטורף וממכר.

 

יש מגוון סוגים. אפשר לאכול עוגת גבינה בלבד ואפשר לאכול עוגת גבינה עם אגוזים. המחירים במושגים של ישראל מצחיקים. ב- 20 שקל מקבלים חתיכת עוגה ענקית שיכולה להשביע כמו ארוחת ערב.

בילטונג חטיף.

החטיף המפורסם של דרום אפריקה נקרא בילטונג. את הבילטונג מכיר כל דרום אפריקאי מילדות, ואפילו קודם. לתינוק ששיניו בקעו נותנים למצוץ את הבילטונג.

הבילטונג הוא רצועת בשר דקה מאוד. הבשר עשוי מבקר, יכול להיות פרה, חזיר או זברה, קודו אימפלה ועוד. הבשר מומלח ואז מתובל בטעמים מגוונים מאוד. הבשר עצמו מיובש באוויר, כך שחצי קילו בשר הופך בסיום התהליך ל- 200 גרם בלבד. בדרום אפריקה יש בילטונג בכל מקום. בכל חנות סופר מרקט מוצאים אותו על המדף, ואפילו בתחנות דלק.

 

בנוסף אפשר למצוא בילטונג בחנויות יעודיות שמוכרות עשרות סוגי בילטונג. הלקוח בוחר את הטעם האהוב עליו ואת המשקל, והכל נארז באריזת וואקום. את הבילטונג אוכלים כחטיף עם בירה, על לחם, בתוך חביתה, ובעצם עם כל דבר.

תה, קפה, שוקולד, ריבה

בדרום אפריקה מתגאים במאות סוגים של תה. האנגלים שלטו באנגליה ומסורת שתיית התה עדין נשמרת. המותג המוביל הוא תה נלסון מנדלה ויש אלפי טעמים.

בנוסף מתגאים הדרום אפריקאים במאות סוגי שוקולד, חלקם ייחודים כמו שוקולד חלב ואמורלה, או שוקולד חלב בטעם מנטה, וכמובן מגוון של סוגי קפה וריבות טעימות במיוחד.

בואו לטייל עם עופרים בדרום אפריקה בואו להתענג על החיים הטובים. אני נהניתי מכל רגע בכל פעם גיליתי טעם חדש מאכל חדש ואני מנסה להעביר את התחושות.

עופר בן דוד עופרים טיולים 12.17