משובים על הטיולים 2010 - עופרים
משובים על הטיולים 2011
10 ביולי 2016
משובים על הטיולים 2009
10 ביולי 2016

משוב על הנופש לאי קוס 29/07-02/08/10
לצוות עופרים המטיילים בארץ ובעולם !
הנופשון לאי קוס ביוון חשף אותנו לשכיית חמדה נוספת על הגלובוס !
איתכם כמו תמיד אנו המטיילים נהנים לטייל / לנפוש ולהנות בשבילי ארצנו הקטנטונת כמו גם במחוזות נוספים מחוץ לגבולות ארצנו ! אתכם כמו תמיד אנו נחשפים לנופים קסומים,חוצים נהרות וימים ,ערים וכפרים איים ונחלים והכי חשוב נהנים מפולקלור ,תרבות אומנות והיסטוריה .
הנופשון לאי קוס ביוון היה שילוב של ים – בריזה -שמש- בטן -גב וסיורים בכפרים שלא נס ליחם. אז תודה לכל צוות עופרים – למדריכים ולמטיילים כאחד על הזדמנות למפגש והיכרות של אנשים – חברים מכל רחבי הארץ ובעיקר על היכולת המדהימה שלנו לשמור על גיבוש ואחוות מטיילים .הזדמנויות כאלה ואחרות הן אשר צובעות לנו את השגרה בוורוד .
אז בנימה אופטימית להשתמע אי שם בטיולים נוספים בארצנו הקטנטונת כמו גם בעולם .
בברכת יישר כוח והמשך עשייה פורייה ומפרה !!!!
תודה מיוחדת לסימה היקרה על שהכניסה לנופשון זה המון שמחת חיים , לאלי נאבי על היכולת להצחיק אותנו תמיד , לאילן המרגיע הלאומי שנתן מענה לכל שאלה ולעופר שבדרכו שלו תרם ונרתם לעשייה הכללית ולצעירים / צעירות שבחבורה חן – חן על רוח ספורטיבית לאורך כל הדרך .
להתראות רק בשמחות ובטיולים
רחלי אוחנה
משוב על הטיול לנחל צלמון 08/05/10
לצוות עופרים שלום רב,
1. זוהי לי פעם ראשונה. ולהלן המשוב
2. אוטובוס – מצויין, ממוזג, נוח ומרווח
3. ארגון ועמידה בלוח זמנים – מצויין
4. מסלולי הטיול שנבחרו – מענינים, לא קשים מדי אך בהחלט דורשים הליכה וזה יופי
5. המדריך – עדנאן – שבח והלל. מרתק, צבעוני, מיומן ומכיר נפלא את המקצוע
6. נהניתי ותודה לגלית ולכל הצוות
שלכם…..צלילה

בוקר טוב ומקסים!!!!!
הטיול היה נהדר ,אני מאוד נהנתי,המדריך עדנן היה מעולה,גלית הייתה מקסימה,
והנהג אליקו היה מכניס אורחים (הוא יודע במה מדובר )…וגם ידע לספר טוב על אולגה (גבעת אולגה)
תודה רבה,
בלה ניסנוב
לצוות עופרים,
מסלולי הטיול היו יפים ומהנים. התנאים והארגון מעולים. עדנאן אדם מקסים,מרתק ושופע ידע. כל הכבוד.
תודה לגלית ולעדנאן וגם לכם עפר ודודי שמאחורי הקלעים.
גליה

לצוות עופרים שלום
רמת ההדרכה היתה טובה מאוד, עדנן מאוד סימפטי-רק הקבוצה היתה גדולה מאוד ולכן לא כולם יכלו לשמוע את ההסברים במהלך ההליכה בנחל.גלית היתה מאורגנת היטב וניסתה להכיר בין המטיילים.
נעמי מור
משוב על הנופש בים המלח 21-23/01/10
ערב טוב עופר
דליה חברתי פנתה אלי בהצעה לצאת לים המלח בטיול מאורגן נרתעתי לרגע,לאחר שיכנוע הסכמתי .פגשתי באנשים מעניינים וחברותים,תומכים ומחבקים.עד לרגע זה, אנני יכולה עוד לשכוח! ונישאר טעם של עוד…….האוכל ,השירות,היחס,הסדנאות,הרצאות ושלא נדבר על יוגה צחוק!!!!! (מומלץ )הטיול היה מאורגן לפנויים פנויות. לאלה שלא מצאו זוגיות,מצאו אהבה בין האנשים הנפלאים שהגיעו לטיול.לומר לך במילה אחת ואחסוך במילים “היה מדהים ומושלם”
להתראות לחברים עד טיול הבא!!!!!!!!!!!!!! תודה עופר ומחכים לטיול הבא…..
מירי ודליה
עופר וצוות עופרים שלום.

ראשית אני רוצה להודות לכל מי שחשב וטרח הכין ודאג וכל זה רק כדי לשמח אותי.כפי שידוע לכם ולשמחתי הרבה אני מכירה את עופרים ורק לטובה.מעגל החברים שמצטרפים ומתחדשים שוב ושוב מאפשר לכל אחד מאיתנו להגדיל את מעגל החברים וכמו כןלהכיר את בן או בת הזוג הפוטנציאליים .כמו כן נהניתי מאוד מההרצאות שהגישה לנו אושרת היקרה עם הרבה חיוך וקלילות. ותובנות רבות קבלתי דרכה.אני אישית התרשמתי לטובה מהאנשים היקרים שהגיעו לחופשה המיוחדת בסוף השבוע ואני תקווה שנמשיך להיפגש ולצאת לטיולים ולחופשות בארץ ובחו”ל.תודה נוספת לכל החברים היקרים שבכל רגע נתון שרו לי רקדו לכבודי ברכו אותי והרבה אהבה אני מקבלת עדיין מכם כי אני בחוויה אדירה .ומחבקת כל מה שהענקתם לי בשתי ידיים ושולחת לכל אחד מכם חיבוק של הערכה ותודה.תודה רבה ושבוע טוב לכולנו…..
אילנה כהן ירושלים
עופר שלום ,
אני רוצה להגיד לך שאני מאוד אפילו מאוד נהניתי לטיול הזה אני פעם ראשונה מצטרפת , הייתה לי בהתחלה התלבטות מי מגיע , מי האנשים, האם סנובים או חמודים אבל הכרנו מלא אנשים מקסימים שגם הגיעו פעם ראשונה ואפילו יותר מפעם אחת אנשים נעימים לקחנו טלפוניםלהיות בקשר , מהמלון גם נהניתי כעיקרון אני לא באה כדי לראות אם המלון ברמה של 5 כוכבים או פחות מה שחשובלי הוא הכיף עם האנשים , והיה לי מאוד כיף , באתי קודם כדי ליהנות ואחר כך על הדרך אם מצאתי מישהו אז גם טובאשמח להצטרף לעוד טיולים כאלה כיפים
מלי

הי לעופרים נהננו מאודדדדדדד. הקבוצה שלי פנינה, שרה,ארנונה ובת שבע
תודה על הכל
פנינה