מפגשי פנויים פנויות - עופרים
היכרויות לאקדמאים
10 ביולי 2016
דברים לזכרו של עופר אלטרמן
10 ביולי 2016

מפגשי פנויים פנויות

עופרים טיולים ואירועים הינה חברה המתמחה בטיולי פנויים פנויות ופועלת החל משנת 2000. החברה הוקמה מתוך הבנת הקושי הקיים בהיכרות ומפגש עם אנשים חדשים. אנו מודעים לכך שקיים קושי לפגוש אנשים חדשים שהינם גם פנויים, לכן אנו מציעים מפגשי פנויים פנויות באווירה טבעית, נעימה ולא מלחיצה.

רווקים ורווקות המעוניינים לפגוש אנשים חדשים יכולים להצטרף לפעילויות המוצעות בעופרים. אנו עורכים מפגשי פנויים פנויות במסגרת טיולים אשר נערכים מידי שבת ומאורגנים על פי קבוצות גיל. בכל שבוע נערך הטיול לאזור אחר ובמהלכו אנו דואגים לשבור את הקרח ולהקל על פתיחת שיחה בין המשתתפים. הפעילויות השונות הנערכות בטיול הינם למטרת היכרות בין המשתתפים. הפעילויות מסייעות להכיר את משתתפי הטיול ולמצוא נושא לשיחה.

בנוסף אל טיולים בארץ אנו בעופרים מציעים בתקופות מסוימות גם מפגשי פנויים פנויותבמסגרת נופש בארץ או בחו”ל. במהלך הנופש מתבצעות פעילויות שונות למטרת הכרויות בין הנופשים. הנופש מסייע לרגיעה והופך את האווירה לנעימה ומתאימה להיכרות עם אנשים חדשים. בנוסף לטיולים אנו מציעים גם פעילויות נוספות להיכרויות כגון סדנאות ומסיבות. הטיולים והפעילויות השונות מסייעים להרחבת המעגל החברתי וכן למציאת אהבה. המסגרת הזו הוכיחה את עצמה לאורך השנים ועשרות זוגות נפגשו והתחתנו כתוצאה מההיכרות במסגרת הטיולים השונים.

הטיולים של עופרים מהווים דרך טבעית ומקורית לפגוש אנשים פנויים המחפשים אחר קשר. בנוסף ליכולת לפגוש בחברים חדשים ולמצוא אהבה, הטיולים מהווים גם דרך מצוינת לשבירת שגרה ובילוי יום שבת באופן מהנה ושונה. הנופים הקסומים והטיול המעניין מהווים רקע מתאים עבור מפגשי פנויים פנויות שמסייעים למציאת אהבה.

אם אתם מחפשים אחרי דרך נעימה לפגוש בפנויים ופנויות כמוכם, הצטרפות לטיולי עופרים תוכל לסייע לכם להרחיב את המעגל החברתי שלכם ואולי למצוא אהבה.