לילה בחוף לאגאנס (laganas) - עופרים
זנטה (עיר הבירה של האי זקינטוס)
29 באוגוסט 2018
שייט לאי הספינה הטרופה באי זקינטוס
29 באוגוסט 2018

לילה בחוף לאגאנס (laganas)

הלילות ברחוב הראשי של לאגאנס עולים על כל דמיון. הרחוב מתחיל בחוף ונמשך כקילומטר. לאורך הרחוב חנויות, סופרים, מסעדות, וחנויות המוכרות בעיקר טיולי שייט והפלגות.

בשעות היום הרחוב שקט ואפילו מנומנם. עם רדת החשיכה והלילה הרחוב משנה את פניו. בשעות הערב והלילה כל האזור התיירותי של לאגאנס חוגג. הרחובות מלאים בתיירים, המסעדות , הפאבים והמועדונים פתוחים. יש פאבים מכל הסוגים, פאב בסגנון קנדי, פאב אנגלי ופאב המתמחה בקוקטלים. אזור החוף מלא במסעדות מכל הסוגים וכמובן טברנות עם מוזיקה ואוכל יווני.

עשרות מועדונים נפתחים ומכל עבר שומעים מוזיקה לריקודים. בכביש נוסעות עשרות מכוניות, אופנועים, כרכרות עם סוסים. הכל מואר בשלל צבעים. רוב המבלים בשנות ה20-30. המסיבות ממשיכות אל תוך הלילה עד לפנות בוקר. קוד הלבוש הוא בגד ים ,נעליים ואולי חולצה. כייף אמיתי למי שרוצה חופשה של ריקודים מוזיקה ואלכוהול. זה הרחוב למצוא בו מלון. ברחוב עצמו ממוקמים מלונות רבים כמו Magestic ועוד.

בנוסף יש עשרות סופרמרקטים בהם ניתן לקנות מזכרות ואוכל מקומי. המזכרות יכולות להיות מגבות עם צבי ים, מפת האי או מחזיק מפתחות על דגל יוון. המחירים גבוהים יחסית כי זה אזור תיירותי. כל המסעדות והסופרים פתוחים עד 23:00 בלילה. בחודש אוגוסט עד השעה 21:00 יש אור.

אם אתם מעוניינים בחופשה שקטה יותר או אתם משפחה עם ילדים מומלץ לקחת מלונות הצמודים לחוף הים. 10 דקות  הליכה ברגל ואתם במרכז העיניינים.

עונת התירות באי נמשכת כ- 6 חודשים מאפריל עד אוקטובר. שיא עונת התיירות היא יוני-ספטמבר.

מזג האוויר חם ומאפשר שחייה בים ובברכה.

כתב עופר בן דוד בעקבות טיול לזקינטוס 08.18