יום הולדת 13 למשפחת עופרים - עופרים
משוב לטיול לפריחת הכלניות הדרום פב’ 2013
10 ביולי 2016
משוב על הטיולים 2012
10 ביולי 2016

kamariלעופר ידידי משכבר הימים מזל טוב לרגל יום הולדתך בחג הסוכות הזה החל עלינו לטובה, עלה והצלח.
ובכן חברים כמו כל דבר בחיים, השפע מגיע רק מדברים שהאדם אוהב לעשותם.
כחבר ותיק המלווה את עופר בטיולי עופרים מיום הקמתו ועד עצם היום הזה, רוצה אני לספר לכם כי כחייל קרבי חרשתי את הארץ לאורכה ולרוחבה, עופר המדריך של “קבוצת עופרים” הוביל אותי למקומות שמעולם לא ידעתי שבכלל קיימים.
זהו סיפור על אדם אשר אוהב ידיעת הארץ ולמד אותה. אדם שיודע את שפת הפרחים והעצים. אדם שיוצא את היסטוריית עם ישראל לדורותיה. אדם שיודע את שפת החיות, אדם שמחובר לאקלים ולתחזית מזג האוויר לפני כל טיול באשר הוא. אדם אשר עשה את המסלול קודם כמטייל פרטי ורק לאחר מכן עם קבוצה.
אדם שיודע לגעת באנשים, לעבור אחד ואחת ולתת יחס אישי ולקבל משוב עבור כל טיול מחדש כמו בפעם הראשונה.אדם שבחר באהבת הטיולים כדרך חיים, והדרך לא פחות חשובה מהמטרה.
עופר פגש את זוגתו לחיים, אשתו ואם ילדיו, עינת, באחד מהטיולים בקבוצת עופרים. הקים את משפחתו הפרטית משפ’ בן דוד וגם את משפחתנו הרחבה – משפחת “עופרים”.
אדם אשר זכה להיות שותף להקמת למעלה מחמישים משפחות מחוג המטיילים, פנויים ופנויות של משפחת עופרים, והיד עוד נטויה.
לכן חברים יקרים, כל אדם אשר מעוניין להגדיל את כוח מזלו, עליו להרחיב את המעגלים החברתיים בחייו, ליצור הזדמנויות נוספות במהלך הדרך.
כל שוחרי הטבע והטיולים, אנשים אשר אוהבים נופים עוצרי נשימה, שקיעות וזריחות ואת פראי הטבע של הבריאה מוזמן להצטרף למשפחת עופרים.
לסיכומו של דבר, עופר ידידי משכבר הימים, המשך דרך צלחה בהגשמת יעודך.

מחברך המאסף יהודה קמרי