טיול מאורגן לקובה 10-19.1.23 למהירי החלטה - עופרים

טיול מאורגן לקובה 10-19.1.23 למהירי החלטה

טיול לשבת: טיול בהרי צפת בין ביריה להר יבנית 10.12.22
3 בדצמבר 2022
האוכל הנצרתי מסעדת השמן והזיתים
7 בדצמבר 2022

קהל יעד:

לקהל הרחב

עלות:

2495 $ למהירי החלטה

תאריך יציאה:

10.1.2023

תאריך חזרה:

19.1.2023

אודות הטיול

טיול בקובה הוא לא רק טיול של נופים, תרבות ומפגשים אנושיים, מוזיקת סלסה בכל פינה, ענני עשן סיגרים, מכוניות מלפני כמה עשורים, טבע פראי ובין לבין- 11 מיליון תושבים. קובה המסתורית שנפתחה בפני המערב לא מזמן עדיין ממשיכה לסקרן אותנו ולפתות אותנו. קובה לא דומה לאף מדינה אחרת. טיול מאורגן לקובה מפגיש אתכם עם מדינה תוססת, צבעונית בקצב הסלסה , סיגר ורום במקצב קריבי.

לוח זמנים

יום 1 :תל אביב – הוואנה (Havana)
ניפגש בשעות הערב בשדה התעופה לקראת טיסתנו להוואנה בירת קובה (דרך יעד ביניים). נחיתה בשעות הבוקר המוקדמות של היום הבא.
יום 2 :הוואנה
לאחר הנחיתה נצא להכיר את הוואנה בירתה של קובה. נתחיל בסיור פנורמי בעיר הגדולה ביותר מבין ערי האיים הקריביים, בה מתגוררים כ 2 מיליון תושבים בקירוב. הוואנה נכבשה במאה ה 19 על ידי האמריקאים אשר הפכוה בשנות ה 30 לעיר "הבילויים והתענוגות" של החצר האחורית שלהם. גם כיום היא משמרת את אווירת המאה הקודמת ומשובצת במבנים קולוניאליים המעידים על אווירת הפאר ששררה בעיר בזמנים אחרים. נתחיל בטיילת המפורסמת של העיר, "המליקון" ונצפה על בניין הקפיטוליו הלאומי. נמשיך אל שדרת "הפראדו" הרחבה ואל המוזיאון בו ממוקמת ספינת המהפכה ההיסטורית של פידל קסטרו, "הגראנמה". נמשיך אל טיילת המינגווי המפורסמת ושכונת מיראמר, הנחשבת לאחת השכונות העשירות בעיר ובמדינה. נסיים ברובע "ודאדו" המודרני, בו התבססה פעילותיהן של המאפיות וארגוני הפשע האמריקאים מן החוף המזרחי. עם תום הסיור, העברה לבית המלון, בסיסנו לשני הלילות הבאים.
יום 3 :עמק וינאלס (Vinales ,)פינאר דל ריו (Rio del Pinar)
לאחר ארוחת הבוקר ניסע אל מחוז פינאר דל ריו החולש על קצהו המערבי של האי, ליום של נופי טבע ציוריים. נשים פעמינו לעבר עמק וינאלס, העתיר בתופעות טבע ומפורסם בעיקר בשל היותו לב תעשיית הטבק הקובני הידוע. בוינאלס נערוך תצפית ממלון ג'זמינס אל נופי העמק ואל ה"מוגסטס" – תופעת טבע ייחודית למקום. נבקר באתר פרהיסטורי ונראה את ציור הסלע הענקי המתאר את התפתחות האבולוציה. נמשיך וניסע אל עבר מערת הנטיפים האינדיאנית, שם נשוט בסירות אל האגם התת קרקעי אשר בבטן המערה. לפני חזרתנו להוואנה, נאכל ארוחת צהרים ונבקר בבית משפחה כפרית בפינאר דל ריו, בו נוכל להתרשם מקרוב כיצד מעבדים את הטבק המפורסם בעולם ומכינים סיגרים בשיטות מסורתיות. לקראת שעות הערב נשוב להוואנה.
יום 4 :הפארק הלאומי גואמה (Guama ,)סיינפואגוס Cienfuegos) ,)טרינידד
פרידה זמנית מהוואנה ונסיעה מזרחה לטרינידד – עיר העבדים שהוכרזה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית, היושבת על החוף הקריבי הציורי של אנקון (Ankon .)בדרך נבקר בחוות התנינים של הפארק הלאומי של גואמה, וממנו נשוט בסירות נהר, לכפר מסורתי משוחזר של בני טאינו Villa) Guama Horizontes ,)בו נלמד על חיי הילידים האינדיאניים בעבר ונראה את הפסלים המפורסמים של ריטה לונגה. נשוב בשייט דרך התעלות היישר לארוחת צהריים במסעדה מקומית ונמשיך דרך אזור מפרץ החזירים, בו התבצעה הפלישה האמריקאית הכושלת, אל סיינפואגוס, פנינת הדרום. נסייר בטיילת היפה ונתרשם ממבני העיר בעלת המורשת הצרפתית. בתום הסיור במקום נמשיך אל העיר הקולוניאלית טרינידד, בסיסנו לשני הלילות הבאים. בשעות הערב נצא לעיר העתיקה בה נוכל לחוות מקרוב את תרבות הרחוב התוססת והמוסיקלית להפליא שלה.
יום 5 :טרינידד (Trinidad)
לאחר ארוחת הבוקר נצא לסיר היכרות רגלי עם "עיר העבדים" טרינידד, על ארמונותיה, רחובותיה מרוצפי האבן וגגות הרעפים האדומים שבה. העיר נוסדה על ידי הספרדים, הפכה במאה ה 19 לבירת המחוז המרכזי של קובה וזכתה למעמד של אתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו. תעשיית קני הסוכר היא הבסיס לעושרה של העיר בה הוקמו עשרות טחנות סוכר בהן הועסקו אלפי עובדים. נערוך סיור בעיר, נראה את הכיכר המרכזית "פלאסה מיור", מרכזה ההיסטורי של העיר המוקפת מבנים מהמאות ה-18 וה-19 ,את הקתדרלה ואת בתי העשירים המשמשים היום כמוזיאונים. נבקר במוזאון ההיסטורי Museum Cantero de Palacio שנמצא במבנה הגדול והמרשים של ארמון קנטרו ונקרא על שם אחד מברוני תעשיית הסוכר שרכש אותו ב-1851 ועיטר אותו בסגנון נאו- קלאסי עשיר. בתום הביקור במקום וככל שיותיר לנו הזמן, נשוטט בין הסמטאות ושוק עבודות היד ונבקר במועדון קאנצ'אנצ'ארה - משקה רום-דבש שהומצא במקום. נשתה כוסית מהמשקה המפורסם, לצלילי מוסיקה קובנית מסורתית, ונשאר ללילה נוסף בטרינידד.
יום 6 :סנטה קלרה (Clara Santa ,)וראדרו (Varadero)
לאחר ארוחת הבוקר ניסע דרך עמק "לוס אינחניוס" (Ingenios Los )ובדרכנו נלמד את סיפור גידול קני הסוכר במאות ה 19-18 על ידי העבדים שהובאו מאפריקה. סנטה קלרה, יעדנו הבא, היא לב ליבה של רוח המהפכה ומלחמות הגרילה של פידל קסטרו. אחת הערים הגדולות ביותר בקובה, בעלת ערך משמעותי במהפכה הקובנית ואחד מסמליה הגדולים והחשובים של המהפכה הקובנית של שנות השישים במאה העשרים. העיר נבחרה להיות למקום קבורתו של צ'ה גווארה ואנו נבקר באתר ההנצחה לגיבור הלאומי, הכולל חפצים שונים מחייו ומתעד את פועלו של גיבור המהפכה ואת הקרב שהתקיים בסנטה קלרה, בו הובסו חייליו של הרודן בטיסטה. נבקר במוזיאון הרכבת ונראה את קרונותיה שהותקפו על ידי צ'ה גווארה ונמשיך אל המאוזולאום בו קבור המהפכן הלאומי. בתום הביקור ניסע לעבר עיר הנופש המפורסמת וראדרו המכונה "הריביירה של קובה".
יום 7 :יום נופש – וראדרו( Varadero)
וראדרו שוכנת במחוז מטנזס (Matanzas )בין מפרץ קרדנה (Cárdenas de Bahía )ומצר פלורידה ומכונה גם "החוף הכחול". החוף הארוך ובעל החול הלבן של אתר הנופש, הופך את המקום למוקד משיכה תיירותי עם אופי וטעם שונים משאר המדינה. לפנינו יום של חול רך לבן זהוב, מימי אוקיאנוס בצבע טורקיז צלול, צמחיית חוף רבה ודקלי קוקוס נעים ברוח. על רקע נופיים קאריביים נבלה יום חוויתי בחופי הריוויירה הקובנית, נופש ומנוחה בוראדרו שטופת השמש.
יום 8 :וראדרו (Varadero ,(הוואנה )Havana)
לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מחופי הים ונצא בדרכנו חזרה להוואנה. נצא לסיור נוסף ומסכם בעיר וניחשף למראות הארכיטקטורה המונומנטלית של המבנים הקולוניאליים והמכוניות אשר הפכו לסמל סגנון החיים שעצר בעיר מלכת, באמצע המאה הקודמת. נעצור לצילום ב"כיכר המהפכה" שהייתה עדה לנאומיו חוצבי הלשון של פידל קסטרו, מנהיגה הבלתי מעורר של קובה ונראה את המלון המפורסם " הוואנה ליברה". נצא לסיור רגלי בין ארבע הכיכרות המפורסמות של העיר, "פלאסה דה ארמאס", "פלאסה סן פרנסיסקו", "פלאסה וייאחה", ו"פלאסה קתדראל" ונראה את "הקתדראלה המוזיקלית מאבן" שנבנתה ב 1748 ונחשבת לאחת העתיקות ביבשת אמריקה. נמשיך לסיור בסן קריסטובל דה לה הוואנה, רובע בן כ 500 שנים ונשלים את סיורנו ברחובות העתיקים תוך שאנו נהנים מיפי הכיכרות, הסמטאות, בתי הקפה, שווקי האומנים ובתי המרזח בעלי האווירה המיוחדת. ניכנס לאחד מן הברים שנקשרו בשמו של ארנסט המינגווי, הסופר המפורסם, ונשיק כוס מוחיטו מקומית לחגוג את סיומו של הטיול. עם תום הסיורים, נמשיך לבית המלון, ללילה אחרון בהוואנה.
ימים 10-9 :הוואנה( Havana – )תל אביב.
לאחר ארוחת הבוקר, ניפרד מחופי הים, ממקצב העולם החדש ונצא לשדה התעופה. טיסה לישראל (דרך יעד ביניים) ונחיתה בבוקרו של יום 10. תכנית הטיול – הינה תכנית עקרונית, חברת קאמינוס תעשה ככל שביכולתה להבטיח את הצלחת הטיול וביקור בכל האתרים המפורטים בתוכנית. ימי הטיול וסדר הביקורים יכול להשתנות לפי צרכי המדריך והמסלול.

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

עלות:

מבצע למהירי החלטה: 2495 $

לאחר מכן 2895 $

 תוספת לחיד 395 $ 

המחיר כולל :

טיסות בינלאומיות

כולל מיסי נמל ותוספת דלק מסי הנמל, היטלי הדלק והביטחון מעודכנים נכון למועד הפרסום

בתי מלון: דרגה ראשונה.

כלכלה: הכל כלול, למעט הוואנה - חצי פנסיון.

סיורים וביקורים באטרקציות כולל דמי כניסה כמפורט בתכנית הטיול.

שייט במערת נטיפים על אגם תת קרקעי.

ביקרו בחוות התנינים בפארק הלאומי בגואמה.

שייט סירות על נהר לביקור בכפר משוחזר של בני טאינו.

.בטרינידאד Palacio de Cantero Museum ההיסטורי במוזיאון ביקור 

ביקור במועדון קאנצ'אנצ'ארה כולל משקה רום-דבש.

ביקרו במוזיאון הרכבת של צ'ה גווארה בסנטה קלרה.

תחבורה: אוטובוס תיירים נוח וממוזג לביצוע תכניות הטיול.

טיפים לנותני השירותים בחו"ל.

מדריך ישראלי מקצועי מצוות מדריכי קאמינוס.

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי – כבודה והוצאות אישיות

הוצאות בעלות אופי אישי: משקאות המוגשים במהלך הארוחות, כביסה, סרטים בתשלום בחדרים ושרות וכו'

דמי סבלות או הוצאות אישיות .

אשרת כניסה  (בעלות נוספת $85.)

כל מה שלא כתוב בתוכנית ו"במחיר כולל"

תשר למדריך הישראלי ( $5 לאדם ליום)

הערות נוספות:

התוכנית מתארת את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר הביקורים לאורך הימים.

המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.

מחיר הטיול נכון למחירי הטיסות ושירותי הקרקע הידועים בחודש ספטמבר 2022 ,יתכן ויהיה שינוי במחיר הטיול בעקבות עלית/ ירידת מחירים ושינויי שער דולר/ מטבע מקומי.

בשל שינויים דחופים בלוח זמני הטיסות וחברות התעופה ייתכנו שינויים בסדר התוכנית ולעיתים אף ויתורים על חלק

ממקומות הביקור תוך מתן תחליף ראוי במקום וזאת אף לאחר היציאה מהארץ, בייחוד בטיולים עם זמן שהייה ארוך מחוץ לארץ.

יש להדגיש, להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינויו/או מחדל הקשור בחברת תעופה כלשהי אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "קאמינוס" והאחריות כולה תהיה על חברות התעופה במקרה זה וכי " קאמינוס" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.

על הנוסעים להצטייד בביטוח רפואי מתאים הכולל הרחבה להטסה רפואית.

יתכן כי סדר הביקורים והסיורים ישתנה בהתאם ללוח הטיסות המעודכן.

המחיר אינו כולל כל מס ו/או היטל שיוטלו עד למועד היציאה לטיול.

דמי ביטול:

סכום בסך 100 יורו שלא יוחזר בשום מקרה ) ראה הערת קורונה מטה(.

מ 29-22 ימי עסקים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של %30 מעלות הטיול, מ 22-15 ימי עסקים לפני תאריך

היציאה יחויב סכום של %50 מעלות הטיול, מ 8-14 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של %75 מ 7 ימי עסקים

לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של %100 מעלות הטיול.

לעניין ספירת מנין ימי העבודה יובהר כי במנין ימי העבודה לא יכללו ימי שישי, שבת, ערבי חג, וחג , יום הביטול ויום הטיסה .

חשוב לציין: מומלץ: כבר בעת ההרשמה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל אפשרות לכיסוי דמי הביטול )ע"פ תנאי הפוליסה(. כפוף לתנאים הכללים המופיעים באתר החברה.

הערה חשובה: הטיול המאורגן מורכב ממספר שירותים וביניהם שירותי טיסה המתחילים ומסתיימים בישראל וכן שירותי תיירות שונים כגון טיסות פנים, כניסות לאתרים, הסעות, ובתי מלון אשר כולם מתחילים ומסתיימים מחוץ לישראל. דמי הביטול החלים על שירותים המתחילים ומסתיימים מחוץ למדינת לישראל הינם במסגרת תנאי הספקים השונים במדינות היעד. שירות הטיסה המתחיל ומסתיים בישראל הינו השירות היחיד הניתן להחילו במסגרת החוק הישראלי לרבות חוק ותקנות הגנת הצרכן לעסקת מכר מרחוק כולל הרחבת החוק לאזרחים וותיקים (תיקון 58 .)

לפיכך, במידה ויהיה ביטול ויהיה החזר, הוא רלוונטי אך רק לשירותים הניתנים בישראל, ולא לשירותים הניתנים מחוץ לישראל. מודגש בזאת, כי בעצם החתימה על טופס ההרשמה/ההסכמה האינטרנטית, החותם עליו מסכים ומקבל את תנאי הביטול, על פי האפשרות של ביטול העסקה לפי התנאים הנ"ל.

הערת קורונה: בשל המצב הרגיש בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, במקרה וממשלת ישראל מכריזה על נתב"ג כסגור או שהיעד הוגדר כיעד ברמת סיכון מירבית, קרי אסורה הנסיעה אל היעד, במקרה כזה, ניתן לקבל זיכוי לרכישה עתידית במלוא הסכום, או לחילופין החזר כספי בניכוי 100 דולר/יורו בהתאם למטבע החבילה. כפוף לתנאים הכללים המצוינים באתר החברה.

הטיול מאורגן ע"י חברת "קאמינוס" ובאחריותה

והתשלום יועבר ישירות לחברה

מספר המקומות בטיול מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם !

חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

מ 29-22 ימי עסקים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של %30 מעלות הטיול,

מ 22-15 ימי עסקים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של %50 מעלות הטיול,

מ 8-14 ימים לפני תאריך היציאה יחויב סכום של %75 מ 7 ימי עסקים

לפני תאריך היציאה ועד למועד היציאה יחויב סכום של %100 מעלות הטיול.

ביטול העסקה יעשה בהודעה בכתב בלבד – ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

דרכון:תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! מומלץ לעשות ביטוח מיד לאחר הרישום לטיול, כולל ביטוח ביטולים.
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לקהל הרחב (מומלץ לגילאי 50+)
  • הטיול פתוח לקהל הרחב
  • אישור הרשמה מותנה באישור בכתב על רישום.
  • חובה לדווח על כל בעיה בריאותית.
  • ייתכנו שינויים בפרטי המסלול על פי התנאים בשטח, המלצות הרשויות או שיקול דעתו של המדריך לטובת הקבוצה.