טיול מאורגן ליפן 16-26.3.24 - עופרים

טיול מאורגן ליפן 16-26.3.24

טיול לשבת: טיול למכתש רמון 3.2.24
28 בינואר 2024
טיול לפראג -בודפשט-וינה 5-11.3.24
29 בינואר 2024

קהל יעד:

לקהל הרחב

עלות:

4490 $

תאריך יציאה:

16-26.3.24

תאריך חזרה:

26.3.24

אודות הטיול

טיול מאורגן ליפן הוא מסע בלתי נשכח של פעם בחיים, לארץ המשלבת מסורת וקידמה, עיר וטבע בהרמוניה שאין שנייה לה. נבקר בטוקיו, עיר הבירה של ארץ השמש העולה, והכרך העירוני הגדול ביותר בעולם. נתרשם ממקדשים מסורתיים לצד גורדי שחקים ונטייל בין רובע האלקטרוניקה לרובע היוקרה גינזה. נצא את העיר ונתור את הטבע של הארכיפלג באוקיינוס השקט: ניסע בדרך האלפים היפנים למרגלות הר פוג'י המתנוסס בגאון מעל אזור חקלאי פורה. נעבור דרך כפרים יפנים בעלי ארכיטקטורה ייחודית ונלמד גם על חסיד אומות עולם יפני אשר תרם רבות להצלת יהודים בשואה. הטיול יגיע לשיאו בביקורנו בקיוטו, עיר הבירה העתיקה של יפן, ומקום מושבם של הקיסרים בעבר. נתפעל ממקדשים מעוררי השראה, גנים מטופחים בקפידה.

תאריך יציאה: יום שבת 16.3 המראה בשעה: 21:45 נחיתה למחרת בשעה: 16:10

תאריך חזרה: יום ג' 26.3 המראה: 17:15 נחיתה: 22:55

תאריך יציאה נוסף: 6-16.4.24

יום 1 - ת"א - טוקיו
ניפגש בשדה התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לטוקיו , בירתה של יפן והמטרופולין הגדול ביותר בעולם. טוקיו היא עיר של ישן וחדש, קִדמה ומסורת.
יום 2 - טוקיו- קיוטו
לאחר הנחיתה וסידורים פורמליים בשדה התעופה נעלה על הרכבת המהירה לנסיעה לקיוטו, בה נלון בלילות הבאים.
יום 3 - קיוטו-נארה-פארק הצבאים- קיוטו
יום 4 - קיוטו: מקדש הכסף -מקדשי שינטו ובודהיזם- סיור ערב ברובע השעשועים גיון
את יומנו נקדיש לקיוטו (Kyoto), עיר הבירה עתיקה של יפן והיפה מבין עריה. נתחיל עם אחד המקדשים היפים והצבעוניים, מקדש פושימי אינארי (Fushimi Inari), המפורסם באלפי שערי הטורי שבו, שהינו מקדש שינטו (Shinto) הדת היפנית העתיקה. נסייר במקדש היפה, נלמד על דת השינטו ונתהלך בין אגפיו ושעריו הרבים. נמשיך למקדש הבודהיסטי קיומיזו-דרה (Kiyomizu-Dera) "מקדש המים הטהורים" המשקיף על קיוטו ומוקף בעצי דובדבן ועצי אדר (מייפל). מהמקדש נלך ברחובות המסורתיים של קיוטו בין מסעדות מסורתיות לבתי תה ונוכל לדמיין כיצד נראו החיים בקיוטו הקיסרית. נמשיך למקדש הכסף גינקקוג'י (Ginkakuji) ונלך בדרך הפילוסופים המעוטרת בעצי דובדבן רבים. בהמשך נצא עם לסיור בשווקיה של העיר וברובע השעשועים גיון (Gion).
יום 5 - קיוטו: מקדש פביליון הזהב - מקדש הדרקון
יום נוסף אותו נקדיש לקיוטו, עם דגש על ההרמוניה בין מקדשי העיר לגנים המקיפים אותם. קיוטו שימשה כעיר הבירה העתיקה של יפן במשך כ1000 שנה ועד היום משמשת כבירת התרבות, האמנות והפילוסופיה של יפן. נתחיל בביקור בטירת ניג'ו (Nijo) ובמקדש פביליון הזהב (Kinkakuji), מקדש זן (Zen) שקומותיו העליונות מצופות בעלי זהב. נסייר בגן היפני המרהיב הבנוי על גדות אגם שליו ונתפעל מהאסתטיקה היפנית המפורסמת המשלבת בין האלמנטים השונים של הטבע. נמשיך למקדש הדרקון (Ryoanji) שמתהדר בגינת סלעים מיוחדת בהתאם לעקרונות הזן הבודהיסטי.
יום 6 - נגויה: ביקור במפעל רכב← היכל האנושיות← טקיאמה
היום נצא לביקור באחד ממפעלי הרכב בהם התפרסמה יפן (מותנה באישור). מבין חברות הרכב המפורסמות בעולם ניתן לזהות את טויוטה, מאזדה, מיצובישי ועוד, תאגידי ענק אשר הציבו את יפן בחזית תעשיית הרכב העולמית. נבקר בפס ייצור של אחד מהמפעלים שבסביבה ונוכל לראות את ההרמוניה שבין האדם לרובוט ולהתפעל מהחידושים הטכנולוגיים האחרונים בתחום זה. לאחר מכן, נמשיך בנסיעה דרך המרחבים הכפריים של יפן בדרכינו צפונה, לביקור מיוחד באתר ההנצחה והזיכרון לסוגיהרה דיפלומט יפני אשר היה בשליחות בליטא בזמן מלחמת העולם ה-2 והשתמש במעמדו כדי להציל יהודים רבים. אתר ההנצחה נמצא בעיר יאוטסו (Yaotsu) מרשים במיקומו ובעל תצפיות נוף מדהימות. הקומפלס כולל מצבת זיכרון וכן מבנה זיכון הנקרא "היכל האנושיות". בתום הביקור ניסע למלוננו באזור טקיאמה (Takayama)
יום 7 - העיירה המסורתית שיראקאווה גו← בית הסמוראים בקאנזאווה
לאחר ארוחת הבוקר, נצא בנסיעה לעיירה שירקאווה-גו (Shirakawa-Go). זוהי עיירה שהוכרה ע"י אונסקו כאתר מורשת שימור עולמי וזאת בזכות בתי העיירה ואדריכלותם הייחודית, בעלי גגות מחודדים המזכירים ידיים שלובות בתנוחת תפילה, אשר מקנה מראה מיוחד לעיירה. סגנון ייחודי זה – "גאשו זוקורי" מאפיין את האזורים החשופים לכמויות שלגים משמעותיות בתקופת החורף ומגן על הבתים מפני קריסה. נמשיך לביקור בעיר הנמל קנאזאווה (Kanazawa) ובה נתחקה אחר תרבות הסמוראים של יפן. בתום הסיור נשוב למלוננו בטקיאמה.
יום 8 - טקיאמה← הר פוג'י
לאחר עזיבת המלון, נצא לסיור בטקיאמה עיירה עתיקה השוכנת בלב אזור הרי האלפים היפניים ומפורסמת בזכות פסטיבלי האביב והסתיו הנערכים בה מדי שנה. העיר משמרת אווירה ייחודית של המסורת היפנית. נסייר בין הרחובות הציוריים של העיר ונתרשם מן האדריכלות היפנית המסורתית. נבקר במוזיאון העגלות "יאטאי" (Yatai) עגלות דקורטיביות המשמשות לפסטיבלים ובמהלך השנה נשמרות במוזיאון. בחלקו השני של היום, ניסע מזרחה לכיוון הר פוג'י (Fuji) מסמליה החשובים ביותר של יפן. זהו ההר הגבוה ביותר ביפן, מפורסם בזכות צורתו החרוטית המכוסה במשך רוב תקופות השנה בשלג. נעפיל לתחנה ה-5 (במידה ומזג האוויר יאפשר זאת) מהתחנה נוכל לצפות בנוף הנשקף בינות לעננים. בתום הביקור הקסום, נמשיך בנסיעה למלוננו באזור.
יום 9 - שייט על אגם אשי← האקונה (האלפים היפניים)
לאחר ארוחת הבוקר, נצא לשייט על אגם אשינוקו (Ashinoko) אגם אשר נוצר בלוע הר הגעש הכבוי האקונה. במהלך השייט, ייתכן ונוכל לצפות במראהו המרשים של הר פוג'י (תלוי במזג האוויר). לאחר מכן נמשיך למוזיאון הפתוח של האקונה (Hakone), אחד ממוזיאוני האומנות הפתוחים היפים בעולם, בו מוצגים פסלים מודרניים המשתלבים בהרמוניה בסביבה הטבעית היפה המשקיפה על הר פוג'י. נצא בנסיעה לכיוון טוקיו, בדרכינו נעבור בעמק אווקודוני (Owakudani), עמק שנוצר כתוצאה מפעילות וולקנית אדירה ועד היום הוא שוקק פעילות געשית, מלאה במעיינות חמים מלאי גופרית ובריכות מבעבעות. בתום הסיור, ניסע למלוננו.
יום 10 - טוקיו: מקדש מייג'י - שיבויה - תצפית ממגדלי העירייה
היום, נקדיש את סיורנו לטוקיו החדשה ולמרכזים העירוניים התוססים של הרבעים שיבויה ושינג'וקו. נתחיל בתצפית ממגדלי העירייה המציעים תצפית פנורמית מעולה של הכרך הגדול בעולם. נמשיך לביקור במקדש השינטו מייג'י (Meiji) בו קבור הקיסר מייג'י אשר פתח את יפן להשפעות מערביות והצעיד את יפן לעידן המודרני. נטייל בשכונת הראג'וקו (Harajuku) ובפארק המושך אליו צעירים טרנדים. נבקר גם ברובע שיבויה (Shibuya) ונתרשם מגורדי השחקים המרשימים, מעברי החצייה העמוסים ומסכי הענק המעטרים את הדרכים בשכונה זו. נסיים ברובע שינג'וקו (Shinjuku) השוקק, מוקד חיי הלילה של טוקיו, המושך אליו מהמרים ובליינים בתום יום העבודה.
יום 11 - טוקיו: שוק הדגים - עיר האלקטרוניקה - גינזה- תל אביב
השכם בבוקר נצא לביקור באחד משווקי הדגים המפורסמים בעיר. נסתובב ברחובות הרובע, בין חנויות שונות ורבות, לממכר ציוד מטבח יפני, מסעדות סושי, חנויות לממכר דגים ומאכלי ים שונים ומגוונים, וכמובן, נוכל לטעום ולהתענג ממבחר מטעמים מקומיים אותנטיים. נמשיך לביקור במקדש אסקוסה (Asakusa) בו נחשף למסורת היפנית ונוכל להתרשם מהארכיטקטורה המסורתית של מקדשים בודהיסטים. נמשיך לאקיהבארה (Akihabara) עיר האלקטרוניקה ונסייר בין חנויות אלקטרוניקה מודרניות עם מיטב החידושים הטכנולוגיים. נסיים ברובע גינזה (Ginza) שהוא ממרכזי הקניות הגדולים והעתיקים ביותר בטוקיו והשדרה היוקרתית ביותר של העיר. תם הטיול המאורגן ליפן. עמוסי חוויות טובות ותמונות מרהיבות, נצא בנסיעה לשדה התעופה הבינלאומי של טוקיו לטיסה חזרה לתל אביב. ***הערה: תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה.

עלות:

4490 $ המחיר הוא ליחיד בחדר זוגי (שניים בחדר)

מחיר לחדר יחיד :5190 $

המחיר כולל:

טיסות הלוך ושוב ת"א – טוקיו – ת"א

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה.

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: ארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סבלות

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 5$ לאדם ליום)

פרטי טיסה

יציאה: תל אביב-טוקיו

21:45

יום שבת 16.3.24
תל אביב (TLV)

16:10 (משוער)

יום א' 17.3.24
טוקיו
 

טיסת אל על

חזרה: טוקיו- תל אביב

17:15

יום ג' 26.3.24
טוקיו

22:55 (משוער)

יום ג' 26.3.24
תל אביב (TLV)
 

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

הערות נוספות:

הטיול פתוח לכל הגילאים לקהל הרחב (לאו דווקא פו"פ)

הטיול מאורגן ומנוהל ע"י חברת "אשת טורס" ובאחריותה, התשלום יועבר ישירות לחברת " אשת טורס"

מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!

052-2945446 


חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי תשלום:

  1. התשלום יבוצע במלואו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום על פי אשת.
  2. מ-2 תשלומים ומעלה תגבה ריבית (קרדיט) ע"פ אשת.
  3. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

תנאי ביטול:

  1. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 30 יום לפני הטיסה 50 $ דמי ביטול .
  2. מ- 30 יום ועד 21 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 20% מערך העסקה.
  3. מ- 21 ימים ועד 14 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 50% מערך העסקה.
  4. מ  14 ימים ועד 7ימים לפני הטיסה   – דמי ביטול בשיעור 75% מערך העסקה.
  5. מ7 ימים ועד מועד הטיסה - דמי ביטול בשיעור של 100% מערך העיסקה .

 

ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב בלבד! ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע.

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל.

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! יש לעשות ביטוח ביטול טיסה מרגע אישור ההרשמה
  • חיסונים-יש לבדוק צורך בחיסונים בלשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריך
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דוקא פו"פ)
  • בטיול ישולבו טיולי בחירה בתשלום נוסף (למעוניינים)
  • חברת אשת טורס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר הטיול בכל עת!מחיר הטיול הסופי ייקבע בזמן חיוב כרטיס האשראי
  • אישור הרשמה סופי מותנה בקבלת חשבונית/קבלה מחברת הנסיעות
  • הטיול אינו מתאים לשומרי שבת
  • חובה לדווח על כל בעיה בריאותית.
  •  
השתתפתי כבר בנופשון / טיול של עופרים בארץ או בחו''ל.
 

תאריך לידה:

מין:  זכר נקבה

שומר שבת:  כן לא

 אני מאשר לשלוח עדכונים במייל מעת לעת.
 אני מאשר לשלוח עדכונים ב SMS מעת לעת.


הרשמה לטיול היא רק לאחר אישור טלפוני וחיוב האשראי.

שם משפחה:

שם פרטי:

טלפון:

נייד:

תאריך לידה:

דואר אלקטרוני: