טיול לרומא ודרומה 26.11-2.12.19 - עופרים

טיול לרומא ודרומה 26.11-2.12.19

טיול לדרום אפריקה 20-28.11.19
25 בספטמבר 2019
סופ”ש אילת מלון בי קלאב 7-9.11.19 גילאי 30-59
25 בספטמבר 2019

קהל יעד:

פנויים פנויות בכל הגילאים

עלות:

930 $

תאריך יציאה:

26.11.19

תאריך חזרה:

2.12.19

אודות הטיול

טיול מאורגן לרומא ודרומה לוקח אותנו למחוזות האותנטיים והמסקרנים ביותר של איטליה. במהלך הטיול נבקר באתרים שזכו לפרסום עולמי כמו פומפיי אשר נחרבה בהתפרצות של הר הגעש וזוב הסמוך, בעיירה אמלפי ובכפרים הצבעוניים הבנויים בין הרים וים. נחוש את התרבות של דרום איטליה כאשר נטייל בנאפולי, המולדת של הפיצה. נבקר בעיירות ובטירות הבנויות על הגבעות סביב רומא וכמובן שנקדיש זמן ל"עיר הנצח" רומא אשר יופיה הולך ומשתבח עם השנים.

יום 1 - תל אביב - רומא-קמפניה
ניפגש בנמל התעופה בן גוריון לטיסה ישירה לרומא, עיר הבירה של איטליה. לאחר הנחיתה וסידורים פורלמליים בשדה התעופה, נצא בנסיעה דרומה לכיוון מחוז קמפניה (Campania) בו נטייל בימים הקרובים. חבל קמפניה, הוא אזור פורה, עם מזג אוויר נוח, הרים הנושקים לים ומים הזורמים בשפע. האזור מושך אליו תיירים רבים הבאים לחפש אחר האוצרות התרבות העתיקים, הערים התוססות והנופים המרהיבים. נתחיל את ביקורנו באזור בעיר קזרטה (Caserta), בה נצפה בארמון המלכותי 'פאלציו ריאלה', ששימש את מלכי נפולי ונתפעל מארכיטקטורת הבארוק המרשימה שזכתה את הארמון בתואר אתר מורשת עולמית של אונסקו. נטייל במדרחוב העיר ונראה את אמת המים התלת קומתית שהעבירה מים לגני הארמון המרהיבים. בתום הביקור בעיר, נמשיך בנסיעה דרומה לכיוון מלוננו שבאזור, בו נשהה בלילות הקרובים.
יום 2 - נאפולי
את יומנו נקדיש לנאפולי (Napoli), עיר הבירה של חבל קמפניה והעיר השלישית בגודלה באיטליה. נתחיל בסיור פנורמי בו נראה את העיר השוכנת למרגלות הר וזוב האימתני ועל שפת מפרץ נאפולי. נמשיך לסיור רגלי ברובע העתיק ונבקר בדואומו- הקתדרלה הראשית של העיר, נפסע בדרך סאן ביאג'יו, סמטה צרה המעוטרת קשתות, ונשוטט בין מבניה המפורסמים של העיר כמו גלריית אומברטו ותאטרון קרלו הניצבים בסמוך לכיכר העם. נראה את "מבצר הביצה" החולש על הנמל ונותיר זמן פנוי לשוטט בין החנויות הנאות של העיר והפיצריות המשובחות, שכן, מוצאה של הפיצה הוא מנאפולי.
יום 3 - פומפיי וסורנטו
את יומנו נקדיש לאתר העתיקות מהמפורסמים ביותר בעולם - העיירה פומפי (Pompei) אשר נקברה תחת האפר שפרץ מלוע הר הגעש וזוב (Vesuvio) לפני כמעט אלפייים שנה. נסייר בין אתרי העיר החרבה כמו המקדשים, ציורי הקירי המרשימים ובתי הבושת העתיקים ונלמד על דרך החיים של הרומאים בני האימפריה הגדולה. בחלקו השני של היום, נטייל בעיירה היפה סורנטו (Sorento) אשר על פי המיתולוגיה היתה מקום מושבן של הסירנות המפתות בשירתן את המלחים ששטו במפרץ. נתחיל בכיכר המרכזית של העיירה, פיאצה טאסו, נשוטט בין הסמטאות ובתי המידות אשר נבנו על הצוק המשקיף אל הים. נמשיך אל הדואומו של העיר ואל אכסדרת גן העדן (chiostro del paradise), חצר מוקפת אכסדרת עמודים וקשתות מרהיבה. נמשיך את סיורנו באזור הצופה אל המפרצים היפים ובתום הסיור נשוב למלוננו.
יום 4 -דרך אמלפי
היום נטייל באוזר מפרץ אמלפי (Amalfi), אשר לדעת רבים נחשב לאחד האזורים היפים באיטליה. נטפס בין טראסות ובוסתני פרי לתצפית משגעת על הכפר פוזיטאנו (Positano) הנטוע בין ההרים והמפרץ הכחול. נמשיך בדרך היפה והמפותלת, ניסע דרך מנהרות החצובות בהר ונגיע לאמלפי היפה אשר בתיה הצבעוניים התלויים בין ההר הירוק לים יוצרים את אחד המראות הבלתי נשכחים של הטיול. נסיים בעיירת הנופש ראוולו (Ravelo) השוכנת על ראש ההר ומציעה תצפיות משגעות אל האזור.
יום 5 - מונטה קאסינו - רומא
לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת המלון, נעלה על "אוטוסטרדת השמש" וניסע צפונה לכיוון רומא, "עיר הנצח" ועיר הבירה של איטליה. בדרכינו, נעפיל על גבעת מונטה קאסינו (Monte Cassino) החולשת על הדרך מרומא דרומה. הודות למיקומה האסטרטגי, בעלות הברית נלחמו על השליטה בגבעה באחד הקרבות המשמעותיים של מלחמת העולם השנייה. נבקר במנזר הבנדקטיני הראשון בעולם, נלמד על אורחות חיי הנזירים במקום ונהנה מתצפית מרשימה על האזור. נמשיך למלוננו באזור רומא. בשעות הערב, המעוניינים יוכלו לצאת (בתוספת תשלום) לסיור לילה בכיכרות המוארות של רומא.
יום 6 -רומא וקריית הותיקן
את סיורנו היום נקדיש לרומא, עיר הבירה של איטליה, "עיר הנצח" והעיר שמסמלת יותר מכל את פאר העת העתיקה. נתחיל בסיור פנורמי במהלכו נצפה בפסל משה, בעתיקות העיר המפורסמות כמו הקולוסיאום, האמפיתאטרון הגדול בעולם, שניצב על תילו קרוב לאלפיים שנה. נצפה ב"פורום רומאנום", מרכזה של האימפריה בעת העתיקה, ונראה את הפנתיאון, מקדש האלים הרומי המושלם. נמשיך לפיאצה ונציה ולגטו היהודי הסמוך ונסיים בסיור בקריית הותיקן, מקום מושבו של הכס הקדוש של האפיפיור. נבקר בבזיליקה של פטרוס הקדוש, הכנסייה הגדולה בעולם השוכנת במדינה הקטנה בעולם, ונוכל להתרשם מהכיכר המפוארת בעיצובו של ברניני, בחזית הבזיליקה.
יום 7 -רומא - קסטלי רומאני - תל אביב
יום אחרון לטיולנו הקסום. לאחר ארוחת הבוקר ועזיבת מהלון, נצא לטיול בקסטלי רומאני (Castelli Romani). באזור זה מספר עיירות יפהפיות הבנויות על מורדות הגבעות המקיפות את רומא ובהן ניתן למצוא מצודות רומאיות עתיקות וחדשות אשר שימשו את נכבדי עיר הנצח במשך אלפי שנים. ניסע בדרך נופית ונבקר בעיירה קסטל גנדולפו (Castel Gandolfo) השוכנת על שפת אגם אלבנו ומציעה תצפיות משגעות על האזור הפורה. נראה את ארמון האפיפיור הבנוי לצד הכיכר הנאה של העיירה אשר תוכננה על ידי האומן ברניני. בתום הסיור, ניסע לאאוטלט מקומי, נותיר זמן פנוי לקניות ובהתאם לשעת הטיסה ניסע לנמל התעופה הבינלאומי של רומא לטיסה ישירה לתל אביב. חשוב: המסלול מתאר את אתרי הביקור אך לא בהכרח את סדר - הימים או הביקורים. ייתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים.

עלות :

930 $ (ליחיד בחדר זוגי שניים בחדר)

תוספת יחיד 200 $

המחיר כולל:

טיסות אלאיטליה הלוך ושוב תל אביב - רומא

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפים לנותני שירותים מקומיים: נהג ומדריך מקומי

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

מס לינה - תשלום ישירות בבית המלון

סבלות

טיפ למדריך הישראלי

 

 

פרטי טיסה

יציאה: תל אביב - רומא

06:10

יום ג' 26.11.19
תל אביב (TLV)

09:00  (משוער)

יום ג' 26.11.19
רומא

 טיסת אל-על

חזרה: רומא- תל אביב

20:15

יום ב' 2.12.19
רומא

00:30

יום ב' .2.12.19
תל אביב (TLV)

 טיסת אל-על

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

הערות נוספות:

הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!


חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי תשלום:

  1. התשלום יבוצע במלואו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום על פי אשת.
  2. מ-2 תשלומים ומעלה תגבה ריבית (קרדיט) ע"פ אשת.
  3. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

תנאי ביטול:

  1. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 30 יום לפני הטיסה 50 $ דמי ביטול .
  2. מ- 30 יום ועד 21 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 20% מערך העסקה.
  3. מ- 21 ימים ועד 14 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 50% מערך העסקה.
  4. מ  14 ימים ועד 7ימים לפני הטיסה   – דמי ביטול בשיעור 75% מערך העסקה.
  5. מ7 ימים ועד מועד הטיסה - דמי ביטול בשיעור של 100% מערך העיסקה .

 

ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב בלבד! ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע.

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל.

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! יש לעשות ביטוח ביטול טיסה מרגע אישור ההרשמה
  • חיסונים-יש לבדוק צורך בחיסונים בלשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריך
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דוקא פו"פ)
  • בטיול ישולבו טיולי בחירה בתשלום נוסף (למעוניינים)
  • חברת אשת טורס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר הטיול בכל עת!מחיר הטיול הסופי ייקבע בזמן חיוב כרטיס האשראי
  • אישור הרשמה סופי מותנה בקבלת חשבונית/קבלה מחברת הנסיעות
  • הטיול אינו מתאים לשומרי שבת
השתתפתי כבר בנופשון / טיול של עופרים בארץ או בחו''ל.
 

תאריך לידה:

מין:  זכר נקבה

שומר שבת:  כן לא

 אני מאשר לשלוח עדכונים במייל מעת לעת.
 אני מאשר לשלוח עדכונים ב SMS מעת לעת.


הרשמה לטיול היא רק לאחר אישור טלפוני וחיוב האשראי.

שם משפחה:

שם פרטי:

טלפון:

נייד:

תאריך לידה:

דואר אלקטרוני: