טיול לצפון איטליה 4-10.6.24 - עופרים
טיול לרומניה 28.5-3.6.24
10 באפריל 2024
טיול חלון לשרון – ממצפה הדר לחוף הים יום רביעי (חול המועד)24.04.24
11 באפריל 2024

קהל יעד:

לקהל הרחב

עלות:

1499 $

תאריך יציאה:

4.6.24

תאריך חזרה:

10.6.24

אודות הטיול

טיול לצפון איטליה מוביל אותנו לארץ האגמים, למרגלות האלפים, במדינה הים-תיכונית האהובה כל כך. במהלך הטיול אנחנו מבקרים באגמים הרבים והיפים למרגלות האלפים: אגם קומו, אגם טנו וגולת הכותרת– אגם גארדה היפה בו אנחנו מבקרים פעמיים. אנחנו חולפים דרך עיירות ציוריות מימי הביניים, נהנים מנופי האלפים והרי הדולומיטים המרשימים, מתענגים על קולינריה איטלקית משובחת וכמובן מבקרים בערים מהיפות בעולם, ששמן יצא למרחוק, כמו ונציה וורונה.

תאריך יציאה: יום ג' 4.6 המראה: 07:45 נחיתה: 10:55

תאריך חזרה: יום ב' 10.6 המראה: 22:55 נחיתה: 03:40

יום 1 - תל אביב - צפון איטליה - ברגמו - ונטו
ניפגש בשדה התעופה לטיסה ישירה לצפון איטליה לטיול מרתק "בארץ האגמים" של צפון איטליה. נמשיך בנסיעה אל העיר ברגמו . נעלה בפוניקולר אל העיר העתיקה המהווה מוזיאון פתוח ייחודי שמרכז את ההוויה ההיסטורית של תקופת הרנסנס. נבקר בקתדרלה המרשימה , נטייל בסמטאות וכיכרות העיר העתיקה , ונצפה אל עמק הפו והעיר החדשה. נמשיך מזרחה אל המלון שלנו באזור ונטו.
יום 2 - הרי הדולומיטים (האלפים): אגם קארצה← מעברי הרים ועיירות קסומות
לפנינו יום שכולו טבע מופלא באזור ההררי הנחשב ליפה ביותר באיטליה – רכס הרי הדולומיטים (לשעבר - "דרום טירול" האוסטרי). הרים אלה הינם חלק ייחודי מהרי האלפים ומושכים מיליוני תיירים לטיולים ולספורט אתגרי מכל הסוגים, כולל אתרי סקי מהטובים באירופה נצא לסיור פנורמי בו נשקיף על אגמים ועיירות הנראים כמו יצאו מגלויה. מימוש נתיב הסיור – במידת האפשר ובהתאם לאילוצים בשטח. נתחיל בסיור רגלי באגם הקשת בענן - קארצה (Carezza), החבוי בתוך יער קסום ומוקף ברכסי הדולומיטים הירוקים המשתקפים בו. נערוך סיור לאורך גדת האגם ונתפעל מצבעו הייחודי. נעפיל לתצפית באחד "ממעברי ההרים", ונעצור להתפעלות וצילומים. נסיים בביקור באחת העיירות הפסטורליות באזור ,נסייר בסמטאותיה ונהנה מאווירתה הפסטורלית. לאחר מכן נחזור למלונינו בדרך נוף יפה בין הרים נשאים ועמקים פוריים.
יום 3 - ונציה
יום שיוקדש לביקור בעיר ששמה הולך לפניה כרומנטית והיפה שבערי העולם – ונציה. נתחיל בשיט בסירה אל הגטו היהודי של ונציה, ערש הולדתם של הגטו והטלאי הצהוב. נלמד על חיי הגטו ותחילת הבנקאות העולמית. נטייל עד לאזור כיכר סן-מרקו, אותה נפוליאון כינה 'חדר האורחים היפה ביותר באירופה'. נתהלך בטיילת ונצפה בסמלי העיר: גשר האנחות היוצא מארמון הדוכסים, שעון המורים האסטרונומי ובזיליקת סן-מרקו המרהיבה. נחצה גשרים ונטייל בין סמטאות העיר והתעלות הרבות, נלמד על הגונדולות ועל קרנבל המסכות של ונציה. נלך עד לגשר הריאלטו המפורסם, ונצפה בו. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתוספת תשלום) לשייט לאי בוראנו (Burano) "אי הדייגים והתחרה" , כפר דייגים צבעוני שהזמן כאילו עצר בו מלכת; כולו מרוצף בתים צבעוניים בכל צבעי הקשת, ובאי פועלת תעשיית תחרה ענפה.
יום 4 - צפון אגם גארדה: מפלי וארונה, ריבה דל גארדה, מלצ'זינה
את היום נקדיש לחלקו הצפוני של אגם גארדה, מהיפים שבאגמי צפון איטליה. ניסע בדרך על רקע נופי הרים עצומים והאגם הקסום. נתחיל את יומנו במפלי וארונה (Varone), הניתכים מלב ההר מגובה של 100 מטר, ונתפעם מיופיים דרך המערות הנהדרות באתר. נמשיך לביקור בריבה דל גארדה (Riva) שבקצה הכי צפוני של האגם, בה נמצאות מסעדות מצוינות ממש על קו המים. המעונינים יוכלו לצאת (בתשלום נוסף) לשיט בנופים עוצרי נשימה לעיירות החבויות באגם גארדה: לימונה שכולה על טהרת הלימונים, הידועה בקינוחיה הטובים באיטליה, ורבים קונים בה תיקים ומשקאות אלכוהוליים. נמשיך בשייט למלצ'זינה, שבה נטייל בין החנויות המקומיות, ונצטלם לצד טירה המשקיפה על כל האגם.ניסע לאורך דרך החוף הגדה המזרחית של האגם - שלאורכה עשרות עיירות נופש - ונבקר בעיירת הנופש המפורסמת מלצ'זינה.
יום 5 - ויצ'נזה, ורונה
את יומנו נפתח בעיר ויצ'נזה (Vicenza), הידועה בזכות האדריכל פלאדיו, שהוכתר כאבי האדריכלות הפלדיאנית וגלגוליה המאוחרים. סגנונו מתאפיין בשילוב אלמנטים מהעת העתיקה, ומהווה השראה לאדריכלות בכל העולם. נצפה בבזיליקה הפלאדיאנית, קתדרלת אנונצ'טה, ובית העירייה, שמוכרים כאתר מורשת עולמית. נחלוף על פני וילה רוטונדה שהפך לסמל והשראה לוילות בכל העולם. נמשיך לורונה, עירם של רומיאו ויוליה, גיבוריה של טרגדיה שייקספירית על אהבה העזה ממוות. נבקר בחצר ביתה של יוליה ונצפה במרפסת המפורסמת. רבים מאמינים כי פסלה של יוליה הוא סוג של "כותל" לבקשות זיווג, ילדים והצלחת הזוגיות. נבקר גם בכיכר שבה נמצאת הארנה - האמפיתאטרון העתיק ביותר בעולם, ובכיכר התבלינים בו מתנשא מעל כל העיר מגדל למברטי. נותיר זמן לשיטוט במדרחוב הרומנטי, או לצפות בבית של רומיאו, בקברים התלויים של נסיכי שושלת סקאלה, ונביט בבית הכנסת העתיק ולאחר מכן ניסע לבית המלון שלנו. בערב למעוניינים מופע אבירים משלהב (בתשלום נוסף) הכולל ארוחת ערב בסגנון ימי הביניים.
יום 6 - בורגטו - סירמיונה -מילאנו
נתחיל את יומנו בביקור בעיירה בורגטו (Borghetto), השוכנת על גדת נהר המינצ'יו ומתהדרת בשני דברים – אשדי המים המצטלמים נהדר, והקפה המושלם שמשתלב עימם נהדר, בבתי הקפה הממוקמים ממש על הנהר לקול פכפוך פלגי המים. נטייל בעיירה ונצטלם על גשרי המנעולים. נמשיך בנסיעה לאורך נהר המינצ'יו (Mincio), שראשיתו באגם גארדה. נעצור בסירמיונה (Sirmione) הציורית הבנויה על לשון יבשה ארוכה הנמתחת לאגם, ונראית כמו מבצר ימי של ימי הביניים, העיר ידועה בגלידה הטובה (והגדולה) ביותר בצפון איטליה. נטייל בין חומות העיר ונצפה במצודת רוקה סקאליג'רי המגנה עליה. המעוניינים ישוטו (בתשלום נוסף) בסירת מרוץ סביב סירמיונה. לאחר ארוחת הצהריים נמשיך מערבה אל העיר השנייה בגודלה באיטליה – מילאנו הנהדרת. במילאנו, בירת האופנה העולמית, נצפה בארמון ספורצ'סקו, בבית האופרה החשוב ביותר בעולם "לה סקלה" ובדואומו, אחת מהקתדרלות המרשימות בעולם. נטייל בגלריית מנואל ויטוריו השני, שסביבה מרוכזות חנויות מותגים רבות. נמשיך למלוננו באזור.
יום 7 - מחוז לומברדיה: מילאנו - אגם מאג'ורה - תל אביב
לאחר ארוחת הבוקר והעמסת המזוודות נצא ליום נפלא שיתן דגש על אחד האזורים הנפלאים באיטליה – אגם מאג'ורה (באיטלקית – לאגו מאג'ורה) בו שוכנים 3 האיים הבורומאים. נבקר בעיירה היפהפיה סטרזה ונתרשם מהאווירה הייחודית שיש בה. המעוניינים יוכלו להצטרף (בתוספת תשלום) לשייט מסטרזה אל האי המרהיב איזולה בלה. האי הזה התפרסם בשל הארמון והגנים המרהיבים, שבו מסתובבים טווסים לבנים ושאר הפתעות. בתום סיורנו, ואם יתאפשר על פי שעת הטיסה, נמשיך לאיל צ'נטרו – מרכז הקניות העצום והגדול ביותר באיטליה ששמו יצא למרחוק. משם נמשיך לשדה התעופה, לטיסה חזרה הביתה. הערות: • תוכנית הטיול מתארת את האתרים בהם נבקר, אך לא את סדר הביקורים או כיוון הנסיעה . • תוכנית הטיול מבוססת על לינה בבית מלון אחד או שניים ויציאה לטיולי יום בסביבה ("טיול כוכב/כוכב כפול"

עלות:

1499 $ ליחיד בחדר זוגי(שניים בחדר)

תוספת ליחיד: 250 $

מחיר הטיול כולל:

טיסות שכר הלוך ושוב תל אביב – מילאנו

אוטובוס תיירים נוח וממוזג

לינה בבתי מלון מדרגת תיירות טובה

מדריך טיולים ישראלי מצוות "אשת טורס"

כלכלה: לינה וארוחת בוקר

כניסות לאתרים כפי שמצוין במסלול

טיפ לנהג

 

המחיר אינו כולל:

ביטוחים

הוצאות אישיות

סיורי בחירה

טיפים לנותני שירות מקומיים

מס לינה ( במידה ויש תשלום ישירות למלון)

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 5 אירו לאדם ליום)

פרטי טיסה

יציאה: תל אביב -מילאנו

07:45

יום ג' 4.6
תל אביב (TLV)

10:55 (משוער)

יום ג' 4.6
מילאנו
 

חזרה: מילאנו- תל אביב

22:55

יום ב' 10.6
מילאנו

03:40 (משוער)

יום ג' 11.6.24
תל אביב (TLV)
 

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

הערות נוספות:

הטיול מאורגן ומנוהל ע"י חברת "אשת טורס" ובאחריותה, התשלום יועבר ישירות לחברת " אשת טורס"

הטיול פתוח לכל הגילאים
בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב(לאו דווקא פו"פ)
מספר המקומות על הטיסה מוגבל לכן כדאי להקדים ולהירשם!


חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי תשלום:

  1. התשלום יבוצע במלואו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום על פי אשת.
  2. מ-2 תשלומים ומעלה תגבה ריבית (קרדיט) ע"פ אשת.
  3. אין כפל מבצעים ו/או הנחות.

תנאי ביטול:

  1. מרגע ביצוע ההזמנה ועד 30 יום לפני הטיסה 50 $ דמי ביטול .
  2. מ- 30 יום ועד 21 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 20% מערך העסקה.
  3. מ- 21 ימים ועד 14 ימים לפני הטיסה – דמי ביטול בשיעור 50% מערך העסקה.
  4. מ  14 ימים ועד 7ימים לפני הטיסה   – דמי ביטול בשיעור 75% מערך העסקה.
  5. מ7 ימים ועד מועד הטיסה - דמי ביטול בשיעור של 100% מערך העיסקה .

 

ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב בלבד! ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע.

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל.

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! יש לעשות ביטוח ביטול טיסה מרגע אישור ההרשמה
  • חיסונים-יש לבדוק צורך בחיסונים בלשכת הבריאות הקרובה למקום מגוריך
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לפו"פ בכל הגילאים בהתאם לכמות הנרשמים הטיול ייפתח לקהל הרחב (לאו דוקא פו"פ)
  • בטיול ישולבו טיולי בחירה בתשלום נוסף (למעוניינים)
  • חברת אשת טורס שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחיר הטיול בכל עת!מחיר הטיול הסופי ייקבע בזמן חיוב כרטיס האשראי
  • אישור הרשמה סופי מותנה בקבלת חשבונית/קבלה מחברת הנסיעות
  • הטיול אינו מתאים לשומרי שבת
השתתפתי כבר בנופשון / טיול של עופרים בארץ או בחו''ל.
 

תאריך לידה:

מין:  זכר נקבה

שומר שבת:  כן לא

 אני מאשר לשלוח עדכונים במייל מעת לעת.
 אני מאשר לשלוח עדכונים ב SMS מעת לעת.


הרשמה לטיול היא רק לאחר אישור טלפוני וחיוב האשראי.

שם משפחה:

שם פרטי:

טלפון:

נייד:

תאריך לידה:

דואר אלקטרוני: