טיול להרי הטאורוס (תורכיה) בפסח למטיבי לכת 7-12.4.23 - עופרים

טיול להרי הטאורוס (תורכיה) בפסח למטיבי לכת 7-12.4.23

טיול למונטנגרו בפסח 5-9.4.23
28 בפברואר 2023
טיול לשבת: שפלה כחולה ומפתיעה 11.3.23
4 במרץ 2023

קהל יעד:

לקהל הרחב

עלות:

1790 $

תאריך יציאה:

7.4.2023

תאריך חזרה:

12.4.2023

אודות הטיול

טיול חובה לכל שוחרי ההרפתקאות, אוהבי הלכת והטבע, פסגות, אגמי בדולח כחולים, נהרות שוצפים, כפרים פסטורליים הנטועים בין ההרים, תה חזק ומתוק בכוסות זכוכית קטנות.

תאריך יציאה: 7.4.23 המראה ב:10:55(נחיתה משוערת ב-12:30)

תאריך חזרה: 12.4.23 המראה ב: 00:30 (נחיתה משוערת 02:05)

לוח זמנים

יום 1 רוח אש ומים 7.4.23
מהשדה באנטליה נצא לטיול באחת מתופעות הטבע המרתקות של הטאורוס. נתחיל באולופינאר בין עצי דולב ענקיים זורמים מעיינות קריסטל קרירים. מכאן נצא להליכה לכיוון הים והכימרה. הדרך תיקח אותנו בין יערות אורנים ואיתה נעפיל לרכס הצופה על חופי הטורקיז של מפרץ ציראלי. נעלה אל הכימרה כאן נראה אש היוצאת מבטן האדמה, (תופעת טבע ייחודית!) מכאן נרד חזרה כדי לחגוג את ארוחת הערב התורכית הראשונה ולהתענג על המאכלים המשובחים של המטבח המקומי. לינה בציראלי. עולים 15מ' יורדים כ 200מ' כ 7 ק"מ
יום 2 מאולימפוס לבריכות הטורקיז
הבוקר נצא בהליכה אל חוף הים שלמרגלות העיר האבודה אולימפוס התורכית. העיר יושבת בין ואדיות והייתה מכוסה שנים רבות ביער בו נובעים מעיינות וזורמים נחלים. נשמע על תולדות העיר ונצפה על ההרים והמצוקים הנשפכים אל הים. נרחץ במפרץ התכלת שבכניסה לעיר ונשוט עם סירה בין האיים ומפרצי הטורקיז של ציראלי. בהמשך נצא למסלול הליכה בתוך אחד הקניונים היפים באזור. המסלול כולל הליכה בתוך קניון עם מים זורמים ועצי דולב ענקיים. ומי שירצה יכול לעשות “קניוניג” (לובשים חליפות צלילה ונכנסים לחצות את הקניון בין הבריכות והמפלים לאחר מכן מטפסים בסולמות במעלה הקניון ואז יורדים / גולשים במפלים). לינה בצ׳יראלי. סה"כ הליכה 8 ק״מ. דרגת קושי בינונית 8 ק״מ (כ-4 שעות(
יום 3 הכפרים הקטנים ופסגות ההרים
מהכפר גדלמה, נתחיל לעלות לכיוון הר האלים – האולימפוס התורכי. תחילה הדרך עוברת בין יערות אלונים ונוף טרשי ובמעלה הדרך נעבור בכפרים קטנים. בין הבתים גינות ירק ובוסתנים מרשימים. נטפס במעלה הרכס נהלך בין יערות הארזים הקסומים נפגוש את רועי צאן והנוודים המקומיים ונכיר את אורח חייהם של ה”יורוק” יושבי ההרים. נצפה בתופעה קרסטית האופייניות לאזור, ונרד אל אחד הכפרים ממנו ייקח אותנו המיניבוס אל הפנסיון שלנו בצ’יראלי (לחילופין באחד הכפרים בסביבה). כ 15 ק"מ עולים כ 750 מ"ר יורדים כ750 מ"ר. דרגת קושי קשה.
יום 4 - העמק
בבוקר נפרד מאזור החוף נחצה את העמק של אנטליה ונכנס אל אחד העמקים היפים הנשפכים אל הים מהרי הטאורוס ועולים במעלה נהר הקופרלו. נגיע אל הכפר קראבוק נאכל צהריים ונצא להליכה קלה לאורך הנהר והקניונים שבמעלה הדרך. נחצה את הגשרים התלויים מעל הנחל ואת הבריכות היפות. במידה ויתאפשר נכנס אל קניון קופראלו בו קירות הקניון מזדקרים מאות מטרים מעל, ונחצה את בריכות הבדולח בשחייה. לקראת ערב נחזור אל הכפר קראבוק שעל גדות הנהר בו נלון בבקתות שמעל הנהר. סה”כ הליכה 5 ק״מ.
יום 5 - קפדוקיה הקטנה
הבוקר נצא אל הרמה שמעל נהר הקופראלו. נטפס במעלה ההרים אל אחד האזורים המרתקים ביופיים שם נצפה בתופעה גיאולוגית מיוחדת במינה המזכירה במעט את זאת של קפדוקיה הגדולה. (דומה אבל שונה). נלך בין עמודי האבן והפסלים הסביבתיים שהטבע יצר . נבקר באתר התיאטרון הרומי של הכפר סלגה. בדרך נעבור גם במספר תצפיות על הקניון העצום של נהר הקופראלו. לעת ערב נחזור אל הכפר קלטפה ובערב נאכל מטעמים מעשה ידו של בעל הבית מהירקות שגדלים בגינת הירק של ביתו. סה״כ כ-16 קמ, דרגת קושי בינונית + לינה בפנסיון בכפר.
יום 6 נהר הקופראלו
את הבוקר האחרון נבלה בחוויה כיפית קלילה. נקנח את הטיול ברפטינג על החלק הרגוע של נהר הקופראלו. בסוף השיט נאכל ארוחת צהרים קלה ונצא חזרה לכיוון העמק של אנטליה. במידה ויישאר זמן עד הטיסה נבקר במפלי דודן העצומים שבשולי העיר או בטיילת הים שעל גבי המצוקים שמפרידים בין העיר אנטליה והים.

יש לך שאלות? דברו איתנו - 03-9648006 / 052-2945446

עלות:

1790 $ לאדם בחדר זוגי (שניים בחדר)

450 $ תוספת לאדם בחדר יחיד

הטיול כולל:

טיסות הלוך ושוב ע"פ לוח הטיסות המתוכנן

5  לילות של לינה כפרית

 3 ארוחות ביום

רפטינג ושייט על סירה

קניונינג (במידת האפשר)

מדריך ישראלי ומדריך מקומי

הסעות בכל הימים

המחיר אינו כולל:

ביטוח נסיעות וביטוח רפואי.

טיפ למדריך הישראלי (מקובל לתת 5$ ליום לאדם) לא חובה

ציוד והוצאות אישיות

מה שלא “כלול במחיר”

 

 

 

הערות נוספות:

רשימת ציוד מומלץ

תרמיל יום איכותי כ 35 ליטר עם מערכת גב

מכנס נוח להליכה, ציוד חם לערב, חולצה נוחה,כובע שמגן על עורף

נעלי הליכה טובות וסנדלים

משקפי שמש, בגד ים ומגבת, משחת אלוורה, חומר נגד יתושים,

אולר, פנס, מזרן טיולים קל למנוחה בצהרים

פלסטרים, ותרופות לחומרים אליהם אתם רגישים

מקלות הליכה, פנסי ראש, נעליים להליכה במים וסוללת גיבוי לטלפון

הטיול מאורגן ומנוהל ע"י חברת "טיולים אחרים " ובאחריותה, התשלום יועבר ישירות לחברת "טיולים אחרים"

הטיול פתוח לקהל הרחב לכל הגילאים  (לאו דווקא פו"פ)

 

חובה לקרוא - תקנון / תנאי ביטול

תנאי ביטול

אם מועד הביטול חל בפרק הזמן של 15 יום ממועד ההרשמה ועד 90 ימי עבודה לפני היציאה לטיול: יוחזר כל הסכום ששולם עבור סידורי הקרקע, למעט דמי אשרה (באם הוצאה), ודמי ביטול המונהגים על ידי חברות התעופה בגין הטיסות שהוזמנו, ומקדמה בלתי חוזרת בסך $100.

מ 90 עד 60 ימי עבודה לפני היציאה: 10% ממחיר שרותי הקרקע ודמי ביטול המונהגים על ידי חברות התעופה בגין הטיסות שהוזמנו.

מ 59 עד 45 ימי עבודה לפני היציאה" 40% ממחיר שרותי הקרקע ודמי ביטול המונהגים על ידי חברות התעופה בגין הטיסות שהוזמנו.

מ 44 עד 15 ימי עבודה לפני היציאה: 60% ממחיר שרותי הקרקע ודמי ביטול המונהגים על ידי חברות התעופה בגין הטיסות שהוזמנו.

 מ 20 ימי עבודה ועד מועד היציאה לטיול: 100% ממחיר שרותי הקרקע ודמי ביטול המונהגים על ידי חברות התעופה בגין הטיסות שהוזמנו.

* חשוב לציין כי אנו נעשה כל מאמץ להמנע מחיוב דמי ביטול אך לעתים אין ההחלטה בידנו. אנו משלמים מראש עבור שרותי הקרקע ושירותים אחרים בחו”ל. אין לנו אפשרות לספוג ביטולים.

 

ביטוח – חובה לקיים פוליסת ביטח רפואי מתאימה לסוג הטיול אילו נרשמת.

מומלץ לבחור פוליסת ביטוח נסיעות הכוללת החזר מלא בגין ביטול השתתפות בטיול.

** במקרה של ביטול הטיול על-ידי טיולים אחרים מכל סיבה שהיא, כגון: סגר, סגירת מעבר הגבול ו/או תחזית מזג האוויר וכד’ יזכה בהחזר כספי מלא.

הודעת ביטול השתתפות בטיול מצד המטייל תעשה בהודעה בכתב/במייל

ההחזרים הכספיים הנובעים בגין ביטול טיול יבוצעו תוך 14 יום מיום קבלת הודעה בכתב על הביטול, בין אם על ידי הלקוח ובין אם על ידי החברה בחו”ל.

ביטול העסקה יעשה בהודעה בכתב בלבד – ביטול לאחר חיוב בכרטיס האשראי כרוך בעמלה.

דרכון: תוקף הדרכון חייב להיות לפחות לחצי שנה מיום הנסיעה באחריות הנוסע

בעל דרכון זר יוודא אישור כניסה חזרה לישראל

  • ביטוח נוסעים באחריות המטייל! מומלץ לעשות ביטוח מיד לאחר הרישום לטיול, כולל ביטוח ביטולים.
  • סידור החדרים יעשה לפי התאמה גילאית בלבד!החלפות יעשו לאחר קבלת החדרים!
  • הטיול פתוח לקהל הרחב
  • אישור הרשמה מותנה באישור בכתב על רישום.
  • חובה לדווח על כל בעיה בריאותית.
  • הטיול כפוף לשינויים בהתאם לתנאי השטח, מזג אוויר, הוראת השלטניות והחלטת המדריכים בשטח.
  • במקרה שהטיול יבוטל מצד טיולים אחרים יוחזר מלוא הסכום.
  • תעריף הטיול יגבה על פי שער העברות גבוה ביום התשלום. המחיר המצוין בהסכם תקף ליום ההרשמה. במידה של עלייה גבוהה מ-%3 בשער המט"ח, המחיר יעודכן בהתאם ותיגבה תוספת מהנוסע.
  • מחיר הטיול כולל מיסי נמל ודלק אשר מתעדכנים לעתים תכופות. התשלום בגין מיסים אלו ייקבע סופית עם קבלת כרטיסי הטיסה במשרדי החברה. במקרה של שינויים במחירי הטיסות, תעריפי האשרות, מסי נמל ודלק ו/או מיסים נוספים, גם אם שינויים אלו יחולו ברגע האחרון, תחול תוספת המחיר על הנוסע