מה צריך להביא לטיול וגם יעזור למצוא זוגיות? - עופרים

מה צריך להביא לטיול וגם יעזור למצוא זוגיות?

עופרים-עדכון לימי הקורונה
16 במרץ 2020
כולנו מגש הכסף 28.4.20
28 באפריל 2020

מה צריך להביא לטיול וגם יעזור למצוא זוגיות?

לצאת לטיול זו חוויה כיפית. חוויה של יציאה מהשיגרה. לצאת לטבע ולנשום אויר נחשב כתרופת מירשם שנותנים רופאים.

חשוב מאוד לטייל בצורה בטוחה כשאני מטייל בהתאם לכללי הבטיחות ההנאה שלי מובטחת ואני ממוקד בטיול ונמנע מתקלות.

כשטסים לחו”ל כולם עוצרים בדיוטי פרי ומשקיעים מאות דולרים בקניית בשמים יקרים. כי כשיוצאים מהבית למסיבה או לאירוע צריך להתלבש יפה וצריך “להריח” טוב בקיצור דופקים הופעה.

גם כשיש תחביב אהוב משקיעים בו. מי שאוהב רכיבה –קונה אופני רכיבה מי שאוהב לרוץ – קונה נעלי ריצה ייחודיות ומי שאוהב משחקי מחשב- קונה מחשב ייעודי לגיימרים.

מה קורה כשיוצאים לטיול?

כשיוצאים לטיול במיוחד אם זאת הפעם הראשונה יש “תופעה” מדהימה לובשים בגדים פשוטים כי הרי הם יתלכלכו מבוץ ואבק ונועלים נעלי התעמלות שונות.

אז מה צריך לעשות ואיך זה ישמור עלינו וגם יעזור להכיר…

הציוד החשוב בכל יציאה לטיול הוא נעלי הליכה. בטיול הולכים ברגל. כל משקל הגוף נשען על כפות הרגליים. גם בטיול עירוני יש מדרגות ויש מדרכות ובטיול בטבע כמובן יש סלעים ואבנים ולפעמים בוץ ומחליק. לכן חובה להגיע לטיול עם נעליים גבוהות (לא נעלי צבא) אלא נעלי טיולים. נעל טיולים שומרת על הרגל. כמעט בכל טיול אני רואה מטייל שלקראת סוף המסלול נעלי ההתעמלות שלו נפתחות ואו נקרעות. נעל טיולים עמידה יותר מותאמת להליכה והכי חשוב שומרת עלינו.

נעלי טיולים אפשר לקנות בחנויות טיולים ובחנות דקטלון (DECATHKON) חשוב לקנות נעליים גבוהות והכי חשוב שיהיו נוחות לרגל. טווח המחירים רחב מאוד לא חייבים את הנעל הכי יקרה. הנעל צריכה גבוהה נוחה ומגינה על הקרסול. מומלץ ללכת עם הנעל ליפני הטיול ולא לנעול אותה פעם ראשונה בבוקר כשיוצאים לטיול.

אחרי שקניתם נעלים אני  ממליץ על תיק גב נוח ולא התיק בית ספר בכיתה ד’. בטיולים שלנו צריך לקחת בתיק רק מים ומעט אוכל לכן לא צריך תיק גדול גם כאן חשובה הנוחות.

עוד המלצה- אם אתם כבר בחנות תשקיעו גם במכנסי טיולים. ציוד הטיולים עמיד לאורך זמן יכולים להשתמש בציוד שקניתם אפילו ל-5 שנים. אז לכאורה נראה יקר אבל זאת השקעה הכי משתלמת שתעשו.

איך זה עוזר לי למצוא זוגיות ?

כשמגיעים לטיול עם ציוד מתאים רואים שהשקעתם רואים שהתארגנתם מראש. בלי מילים יודעים יש כאן מישהו רציני אחראי שחושב קדימה לוקח אחריות ואפשר לסמוך עליו. אלה כמובן חלק מהתכונות שהיינו רוצים למצוא בבן הזוג שלנו.

ואני בוחר דווקא לסיים בחלק משיר של להקת כוורת –הנעליים של ברוך

“הוא קנה אותם בזול

הם היו מלאות בחול

הוא ניקה אותם בספירט כל שעתיים

האכיל אותם מרק

כשהקיאו הוא שתק

הוא לקח אותם לסרט כל יומיים

ואם אתה לא מאמין

תשאל את ברוך”…..