האם לחכות שזוגיות תבוא? - עופרים
לטייל באי קוס
9 ביולי 2016
סיפור אופטימי או איך שגלגל מסתובב
9 ביולי 2016

לחכות שזוגיות תבוא? או לצאת לפעילויות ולשווק את עצמך?

מאת אופיר נחום המרצה בסופ”ש אילת במלון קיסר 19-21.12.13

אתם יושבים בבית ומתלבטים, מצד אחד לגלוש בעוד אתר ולסמן פרופילים ? מצד שני כשיוצאים לנופש/טיול/מסיבה לא תמיד מוצאים את השווים/שוות ואם כן ,אז זה לא קל להתחיל …

טעות בסיסית שפנויים מצליחים מתגברים עליה היא חשיבה לא גמישה. אנשים לא מגוונים את מסלולי החיפוש הזוגי -לדוגמה יצאת למסיבה ולדעתך לא היו גברים שווים. אם תביני שזו השקעה שוטפת של זמן שבסופו של דבר כן מניבה תוצאות! תמצאי פתרונות מעניינים , אולי לא יצאת למסיבה הנכונה, אולי מסיבות לא מתאימות לך וכדאי לך ללכת לטיולים פעילים והרצאות , אולי בכלל כדאי בפייסבוק אבל בצורה אינטיליגנטית ….ואולי את מגיעה למסיבות בלי מצב רוח ולכן לא רואה את האנשים החיוביים שנמצאים….

הפתרון: שילוב של חריצות וגמישות : ההצלחה בחיים באה לאילו שעובדים חרוץ מצד אחד אבל גם גמישים בדרך,אם פתרון אחד לא הולך אז מנסים בדרכים אחרות כי להרים ידיים או לנסות כל הזמן באותה דרך לא יעזור לנו….האם לו היו כואבות לכם השיניים ופגשתם רופא לא טוב,הייתם נשארים בבית עם הכאב? או שהייתם מחפשים רופא טוב יותר כי חייבים?
כך גם בזוגיות, תמשיכו לחפש בחיוביות, ההצלחה בטוח מגיעה

מאת צוות woma –אימון ויעוץ פסיכולוגי אישי ועסקי לשינויים והצלחה .

בשנים האחרונות הדרכנו מאות פנויים ופנויות לחיפוש זוגיות חכם ולהצלחה כאשר מוצאים בן/בת זוג אפשרי…..

במאמר הקצר שני כיוונים:

עצות לשיווק ומיתוג עצמי קחו את הזוגיות כמו עסק
חדשנות אישית-תבלטו על פני השאר דרך ניצוץ של נשמה וייחוד אישי

שתי דוגמאות להתחלה
ערן יוצא לדייטים אבל לא נדלק וממשיך לצאת לעוד …
אירנה הקרייריסטית יוצאת לפעמים לשלושה דייטים בערב כי היא חייבת להתחתן בשנתיים הקרובות ….
הטעות של ערן היא שהוא כמו נהג שנוהג ומגיע כל פעם למקום הלא נכון…..אם יעצור ויבדוק את סגנון הנהיגה שלו , הבחירות שלו , והסיבות שבגללן הוא פוסל בנות זוג ,הוא ירוויח הרבה למידה ובמקום להמשיך לרוץ הוא ימצא יותר מהר …

אירנה עושה נכון בכך שהיא חרוצה ויוצאת הרבה ולא מתמסרת לנוחות של בית וקריירה ,הטעות של אירנה היא בכך שהיא בטוחה שזוגיות היא הדבר העיקרי שיביא לה אושר ולכן שמה הכל על הקלף הזה ומשקיעה בזה בצורה קצת נואשת ….היא עובדת על כמויות גדולות אבל מגיעה לחוצה לדייטים,מלחיצה את מי שמולה ומקרינה בלי שתשים לב נואשות. חוק המאמץ העודף מראה שאדם שמשקיע מאמץ רב מדי מרחיק לפעמים את הצלחתו ,אדם כזה צריך יותר נינוחות….

בואו ננסח את זה בפשטות
חפשו זוגיות כאילו אין חיים והנאה בלעדיה וחיו את החיים במלוא ההנאה גם אם עדיין לא הגיעה הזוגיות כיוון שכך תמגנטו אליכם בני זוג חדשים .
כוונתי היא שיש להיות ממוקדים מחויבים ומסורים לחיפוש מתוך הבנה שאהבה היא הדלק והמנוע של החיים . לעומת זאת מי שהפך את ההיכרויות לדגל העיקרי של חייו צריך להיזהר מלשדר הזדקקות ומאמץ יתר .
בני זוג פוטנציאליים {ולא שרוטים מדיי} יימשכו אליכם אם יהיה לכם עולם מגוון של עיסוקים , עומק פנימי ושדר של מצליחנות ,
כדאי להשיג עניין סיפוק והנאה ללא קשר לבן זוג . אם תפתחו לכם עולם מגוון משלכם , יימשכו אליכם יותר אנשים וכאשר תכירו בני זוג רציניים, הם יקלטו את האנרגיה החיובית שלכם.
האם לזרום או לשווק את עצמכם בצורה מוצלחת כמו קוקה קולה ? מאמנים לשיפור אישי וסופרים אמריקאיים מציעים כי צריך להתייחס לחיפוש הזוגיות כמו משימת שיווק כאשר המוצר האיכותי הוא אתם . הנה כמה עצות חשובות בתחום .

חוק היחודיות : כשיש מליון פנויים ופנויות בארץ יש יתרון להיות אדם מיוחד!
הרעיון הוא למתג את עצמכם ולבדל את עצמכם , לשם כך עליכם לענות בבהירות ובפשטות על השאלה מה המיוחד בכם? , במה אתם עדיפים על שאר המחזרים/רות ואיך אתם מתאימים עצמכם לקהל היעד {בן או בת הזוג האידיאליים } לדוגמה אתם פוגשים שתי נשים נעימות מראה האחת מספרת בשיחה שהיא פקידה בסוכנות ביטוח וכל ערב מבלה בבית במשחקי מחשב , השנייה עובדת במתנס במרכז הארץ ובערבים יוצאת לתחרויות סלסה ופעם בחדשיים נוסעת לאילת לצלילה ….מי תמשוך אתכם לשוחח אתה עוד יותר?

חוק הנקודה העיוורת – כל אחד מכם הוא אדם מיוחד ואיכותי אבל לפעמים כשרצים במסלול החיים דווקא אתם לא רואים את החולשה/בעיה שכדאי לפתור ..לדוגמה דניאל מושך ומעניין אבל נוטה להשתלט על שיחה וכך מרחיק נשים , הדס מיוחדת ונעימה אבל בשפת הגוף שלה מקרינה סנוביות וגברים נרתעים מלהתחיל אתה, בדרך כלל אתם האחרונים שתדעו על חולשתכם כי בני אדם בנויים ממנגנוני הגנה שגורמים להם עיוורון לחולשות שלהם ……
עוד נקודת עיוורון יכולה להיות הפחתה בחומרת חולשתכם-אז מה אם אין לי עבודה יציבה, אני לא מתאים לבחורות רודפות כסף אלא לבחורות רוחניות-הטעות שלך היא שאתה לא מבין כי יציבות איננה תכונה מגונה וכי אם תתייצב זה לא אומר שתוותר על הגיוון באישיותך….
נקודת עיוורון נוספת היא למשל חוסר מודעות לבעיה חיצונית, אינך מתלבשת בצורה מושכת /אינך מתלבש בצורה נקייה/ את מתלבשת בצורה פרובוקטיבית מדי וכך משדרת שדרים לבחורים הלא מתאימים…..

חוק האימון,מודעות והמשוב : אם דווקא אתם לא תהיו מודעים לנקודת העיוורון שלכם , מי יוכל להראות לכם אותה ולתת לכם כלי לצאת ממנה?
אם ספורטאים לוקחים יקחו לכם מאמן אישי {COACH ] שאיתו תפגשו וממנו תקבלו כלים והרגלים להצלחה אישית , כמו כן תוכלו לקבל ממאמן אישי משוב אמיתי ,חם ואוהד לגבי מה שעליכם לשנות ומה שעליכם לשמר אבל בצורה אוהדת …..
כמו כן ללא קשר לאימון אני ממליץ לפנות לשלושה חברים איכותיים ורגישי אבחנה ולשאול : עם יד על הלב למה לדעתך אני לא מצליח/ה למצוא זוגיות? יש משהו שאני לא רואה? אבל תענה לי בכנות , אני לא אפחד לשמוע שום מסר שלך אבל תעשה זאת בבקשה בצורה עדינה, בלי לרדת עליי…… תגידו תודה על כל מסר ובשום פנים ואופן אל תכעסו על החבר-אם אתם רוצים לקבל ממנו שיעור חכם גם בהמשך

מהי איכות האריזה שלכם ? שאלו לפחות עשרה אנשים , חמישה גברים וחמש נשים לדעתם לגבי המראה שלכם והשדר שאתם משדרים . האם אתם מטופחים או לא , האם אתם לבושים סקסי או לא ,האם אתם מתבלטים מדי או אפורים מדיי . מהי התסרוקת שלכם . האם אתם במשקל האופטימלי שלכם . האם התמונה ששמתם באתר האינטרנט משקפת את מלוא הטיפוח שלכם ?.
וודי

חוק ההשקעה- אל תגיד לי שזה חשוב, תראה שאתה מוכן להשקיע מאמץ!
פיתחו חשבון בנק נפרד ובו שימו 10 מההכנסה השנתית שלכם לטובת יחסים: אם אתם אומרים שזה חשוב לכם אז תשקיעו בשיפור המראה שלכם,ייעוץ תדמית וסטיילינג, קורסים להעשרה וטיפוח פנימי, הטיפוח האופנתי שלכם , הגדלת חוג המכרים שלכם , מדי פעם תוכלו להפיק ערב חברים או לבשל ביחד עם אנשים כדי להגדיל את חוג המכרים שלכם,מסיבה בבית ומשלוח תודות לאנשים שהיו אפקטיביים בלהכיר לכם בני זוג בעבר.
גם אימון/ייעוץ פסיכולוגי עולים כסף אבל שווים כל אגורה בתנאי שתלכו למאמנים הנכונים …..ותשפרו לאור עיצותיהם…

מעוניינים להגיע לפגישת הכרות עם  שיטת האימון שלנו?  צלצלו  052-6875443
ophir33@gmail.com
כל הזכויות לשימוש במאמר שמורות לצוות woma